lysbryter Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tenkte jeg skulle sette en av mine Enermax-vifter til å blåse inn på mitt kommende overklokkingsobjekt av et nytt skjermkort. Men hvordan skal jeg få festet denne godt i kabinettet mitt? Hva slags løsninger er mulig? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hmm åssen mener du? feste en vifte i døra som blåser kald luft rett på skjermkorte? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg har Chieftec-kabinett, men uten slikt feste i døra. Jeg mener at jeg trenger tips om hvordan jeg kan feste vifta, ortodoks eller uortodoks måte, slik som f.eks. på dette bildet (hentet fra denne tråden). Endret 3. februar 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skjær et hull i døra og fest vifta der. Jeg mener da at du skjærer et hull rett ved agp porten, slik at luften blir blåst rett på skjermkortet. Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Eller, så kan du gjøre som meg? Litt primitivt men det funker så lenge man ikke stiller for store krav, da. Det er litt morro å komme opp med provisoriske løsninger, en egen sjarm syns jeg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Sett en slik i pci slotten under skjermkortet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Eg tok 2 stk ledninger frå ein Cat5 kabel. Drog dei gjennom vifta og ut bak i kabinettet (eg har masse hull bak) slik at den står rett ved AGP Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Eller, så kan du gjøre som meg? Litt primitivt men det funker så lenge man ikke stiller for store krav, da. Det er litt morro å komme opp med provisoriske løsninger, en egen sjarm syns jeg. Har laga en liknende løsning med ei 60mm vifte.Bilde Men skal du ha ei større vifte, så skjær hull i døra og sett inn ei vifte som blåser rett på kortet. Jeg gjorde den på en tidligere maskin. Bilde Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Et annet godt alternativ er Zalman chipsetkjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå