Zemeckis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har så utrolig lyst på en Shuttle Barebone når jeg skal ha meg en pc.Skal begynne å spare nå Men de nye med ekstern PSU på 180W.Kan de drive en Shuttle med f.eks en Amd Xp2500+ eller en Amd643000+,men combo cd-brenner/dvd,en HD og et Radeon 9600XT kort?Har tenkt meg en slik.Det kommer vel flere Shuttle bokser med ekstern PSU? Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg bestillte shuttle med komponenter fra MPX.no - se bilde: Men den virket ikke da det var satt sammen, alt ble sendt tilbake for testing. Den er på vei til meg nå, men etter en telefon samtale med de så tror jeg at de bare har testet komponentene for seg selv. Så jeg vet ikke om den kommer til å fungere når den kommer på mandag. Uansett så tok jeg meg friheten å poste den her, siden det var så mange shuttle eksperter her. Eneste erfaring jeg har med shuttle er den dagen jeg satt den sammen, den er liten og fin å se på. Skriv hvis dere vil vite mer om problemet, kanskje dere har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå