lysbryter Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Topic sier vel det meste.... Har sølvutgaven best kjøleevne? Leder sølvutgaven strøm? Hvis ikke, hvorfor da i det hele tatt vurdere aluminiumsutgaven? Jeg skal forresten bruke limet til å sette på ramsinks på skjermkortet. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) artic silver er jo best. og sølv leder bedre ann aluminium. aluminium utgaven er jo en billigere utgave. Endret 3. februar 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 silver versjonen leder strøm, så du må være forsiktig. tips: maskere rundt. alumina versjonen leder ikke strøm, er mye billigere og presterer en anelse svakere. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg trodde også at sølv-versjonen leder strøm, men hos Microplex sier de noe annet. Derfor ble jeg litt usikker. Nå har jeg uansett kjøpt sølvutgaven da. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 dersom du søler sølvlimen på pinnene til rambrikkene, er kortet mest sannsynlig ødelagt. masker derfor opp med tape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå