crapgame Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg skal modde kabinette mitt, men jeg har verken photoshop eller noen andre bra tegne programmer og er ikke den beste til å tegne så mitt spørsmål til alle dere kreative kan dere lage et mønster eller et merke der det står "Liverpool", men husk det skal kunne kuttes ut med dremel. Takker for alle innlegg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Notepad ruler jo Kan du bruke denne? http://www.idev.no/~johndoe/Liverpool.gif Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 har tenkt på den, men den er litt for detaljert i forhold til hva jeg greier å kutte. kom med flere trenger de så fort som mulig Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 søk etter liverpool på google og se på bilder.. der får du sikkert et par bilder... eller så kan du kutte ut liverpool med dremelen... går ut i fra at du ska ha plexi vindu... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 siden jeg er en ihugget Liverpool fan så bestemte jeg meg for å kutte ut en som ligner den JohndoeMAKT kom med tidligere. har nettopp gjort meg ferdig med å skisse den på platen min, men det kan nok ta litt tid pga alle detaljene og det faktum at plata er 2mm tykk. skal lage den på egen plate som senere skal festes til kabinette med et par lys bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå