Tjohei Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som har erfaring med bærbare fra Packard Bell? Ser nemlig at Elkjøp har et ganske bra tilbud (info hos PB). Er dette et bra kjøp? Hvordan er PB med hensyn til støy (vifte og HD)? Og hvor på skalaen ligger Intel 852GME? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har bare erfaring med bærbare med celeron cpu og dem suger bigtime.. Finnes mye raskere maskiner til ca samme pris feks. http://multicom.no/varedetaljinfo.asp?vare...lagerantall=5pl TaZ Endret 3. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
pahag Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Packard Bell er greie når de kommer, men snart blir det noe galt, og det er ****** løs! Jeg har angret på PB kjøp. De har riktignok gode tilbud, men står du og vipper, så vipp vekk fra Packard Bell. Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Broder'n hadde en laptop fra PB hvor FD tok kvelden. Ringte PB for å kjøpe en ny og putte inn. Nei, de kunne ikke selge meg en ny FD, men jeg kunne levere maskinen inn til service slik at de kunne bytte den. Og prisen? Ikke mindre enn 6000,-!! Er PB med i vurderingen når jeg nå ser etter ny bærbar? mvh Poul Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm. Takker for info. Litt skeptisk til PB nå, ja. Og kombinasjonen med Elkjøp kan jo ikke bli bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå