Joachim_F Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 B.C. må finne seg i å være et av de mest etterlengtede Xboxspillene dette året, og nå har Microsoft utgitt en ny trailer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ene linken i artikkelen går til Richard Burns Rally. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette ser så mektig ut!! når er release datoen? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ååå, ble litt skuffet jeg, trodde med det samme at det var basert på tegneserien B.C. Husker jeg spilte så mye B.C. på min kjære Commodore 64 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ene linken i artikkelen går til Richard Burns Rally. Takk, det er nå fikset. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette ser så mektig ut!! når er release datoen? Se vår produktside: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=16247 - linket fra artikkelen og tilgjengelig via søkemotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg