YBD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei! I løpet av våren har jeg planer om å kjøpe ny mobil, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har nemlig verken bruk for eller lyst på en med kamera! Har sansen for de letteste mobilene, og har for tiden en Nokia 6100. Nå har jeg hatt den i over et år, og føler det er på tide med noe nytt. Men er det noen vits i å bytte den ut - kommer det bra mobiltelefoner uten kamera for tiden? Tenker på noe lignende som Ericsson T630 i prisklassen 3000-4000. Lenke til kommentar
jac Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Hei! Ville da kanskje se litt på Samsung E100. Koster vel rundt 2500. Har ikke testet den selv, men den får veldig bra kritikk av brukere som har den. Endret 3. februar 2004 av jac Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg ville ha anbefalt disse to: Noki 6230 og Sony Ericsson T630.... Nokia 6230 har alt du trenger; kamera, mp3, masse minne (minnekort vet du) radio, god: men litt liten skjerm alt dette innpakket i et godt og litet design har ikke testet den enda; men ser ut til å bli en av de beste mobilene på leeenge fra nokia t630 er etterfølgeren til t610; men er mindre, har bedre skjerm, lik minne, "bedre kamera" + noen nye funksjoner.... blir nok veldig fin den og tror selv at t630 vil ligge 1000 lappen under 6230; men så har 6230 litt mere funksjoner... Bestem selv lykke til, håper d hjalp Lenke til kommentar
jac Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Vel, han hadde vel IKKE lyst på en telefon MED kamera..... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Vel, han hadde vel IKKE lyst på en telefon MED kamera..... vel vel, han foreslo jo t630; da nevnte jeg også 6230 men skal han ha en grei tlf uten kamera er vel LG g5400 et godt valg her er ©Amobil's® test av G5400 EDIT: skrev feil modell nr. Endret 3. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
YBD Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Takk for tipsene. Foreslo t630 som et eksempel, hadde vært en perfekt telefon for meg om den ble lansert med de samme funksjonene utenom kamera, da kunne den blitt både mindre, lettere og billigere. (Noen som vet hvor det ligger bilde av den telefonen i svart forresten?) Lenke til kommentar
J.S. Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 e100 er et bra valg for deg ifølge det du har skrevet vuderer den selv den kommer nok til meg før påske he he gleder meg til jeg har nok penger Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 t630 er etterfølgeren til t610; men er mindre, har bedre skjerm, lik minne, "bedre kamera" + noen nye funksjoner.... blir nok veldig fin den og er den mindre ? trukke det assa.. correct me if im wrong.. Svarte Ericsson t630 Lenke til kommentar
Navy Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 t630 er etterfølgeren til t610; men er mindre, har bedre skjerm, lik minne, "bedre kamera" + noen nye funksjoner.... blir nok veldig fin den og er den mindre ? trukke det assa.. correct me if im wrong.. Svarte Ericsson t630 Den er 2mm smalere. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Takk for tipsene.Foreslo t630 som et eksempel, hadde vært en perfekt telefon for meg om den ble lansert med de samme funksjonene utenom kamera, da kunne den blitt både mindre, lettere og billigere. (Noen som vet hvor det ligger bilde av den telefonen i svart forresten?) Det er vel ikke akkuratt negativt om den skulle ha kamera, bare se på det som en liten ekstrafunksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå