epleeple Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Heisann. Hadde en lang tråd om ECS maskiner, men har funnet ut at jeg vil heller satse på en Tundra 1557X. (er tundra merket? eller bare en modellbetegnelse?) Som dere sikkert vet koster den 18695 på psdata, men får tilbud gjennom jobben på 9324,- (uten operativsystem). Lurte på om noen eide en slik som kunne si noen ord om den.. Ulemper of fordeler osv. Bråker den mye? ser den har mye mer levetid enn ECS maskinene som jeg kan velge mellom. Kan den kjøre 2 batteri samtidig? Håper på raskt svar siden jeg må levere inn søknad innen 6.feb. På forhånd, takk Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tundra1557/whitebox CL1557/Aopen1557, kjært barn har mange navn. Ta et søk på forumet og du finner mye om denne pcen. denne tråden blir garantert stengt når moderator ser den, det er utalige slike tråder her fortiden. Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Som skrevet ovenfor finnes det utallige tråder om denne maskinen på forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg