DonSnoop Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg er luta lei av å sove med ørepropper hvis jeg skal ha PC'n på om natta. Jeg har et typisk "cheap-tech" kabinett, men kunne tenkt meg å investere litt mer penger (men ikke mer enn 1500-2000) i et nytt kabinett som kanksje kan dempe støyen. Jeg trenger også ny strømforsyning. Nøkkelord her er STILLE, forslag til hva jeg kan velge? (Design driter jeg litt i...) På forhånd takk!! Lenke til kommentar
westa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Antec Sonata eller Aopen H600B. Begge finnes tester på her på hw.no Ellers finnes jo Noicecontrol kabinetter og Mist PSU på microplex.no Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg trodde at alle kabinetter var stille jeg da kanskje du burde se på hva du putter inni Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg trodde at alle kabinetter var stille jeg dakanskje du burde se på hva du putter inni Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er stor forskjell på kabinetter! Noen har støydemping, gummioppheng eller liknende til harddiskene og noen har t.o.m gummilist på frontdekselet for å dempe støyen fra de optiske drevene (Lian Li ja). Det meste av dette er ting du kan mekke selv for å dempe støyen, men et solid alternativ er Lian Li PC6070B. Ellers er det mye mindre støyende med 120mm kabinettvifter på lav spenning enn vanlige 80mm på 12V. Delta 120mm er nok ett unntak. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg har et meget stillegående Lian Li PC6070B. Det er nesten ikke lyd i det med mindre du har kassa full av 12cm deltavifter Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg trodde at alle kabinetter var stille jeg dakanskje du burde se på hva du putter inni akkurat det det ikke er. Sjekk testen av Antec Sonata her på hw.no Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 det som er inni teller mer enn kassa. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 det som er inni teller mer enn kassa. ja, men trådstarter spurte om et stille kabinett, dermed tipper jeg han skal ha samme innhold i det nye kabinettet sitt..... det er da kabinettet som teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå