paas Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ny i desember, levert uten programmvare. Ved bruk restarter PC og jeg får melding om driverfeil. Har lagt inn ny firmware via DOS diskett og sitter nå med ver 1.1 og maskina vil ikke starte i det heletatt. Måtte koble fra hele brenneren, så nå er maskine i orden uten driverfeil melding, men uten NEC ND1300. Hvordan for jeg den til bake til rett versjon, den nekter å ta imot lavere versjoner. mvh paul Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Prøv den som slave,eller send den inn for rep.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Oppstod problemet før eller etter oppgradering av firmware? Har du sjekket at alle kabler sitter som de skal? Er alle BIOS innstillinger korrekte, og blir den gjenkjent der? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 du sier du får melding om driverfeil.... får du det i det du booter eller inni i windows eller er det en stoppmelding eller??? Lenke til kommentar
Bruker_PK Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei prøv denne siden, her kan du finne det meste ang NEC DVD brennere samt både orginal og hacket firmware i Forumet der kan du kanskje finne svar. Lenke til kommentar
paas Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Oppstod problemet før eller etter oppgradering av firmware?Har du sjekket at alle kabler sitter som de skal? Er alle BIOS innstillinger korrekte, og blir den gjenkjent der? bra respons her. Driver feil får jeg på windows hjelpesider etter at maskina starter og melding "en feil oppstod..."..... Lenke til kommentar
paas Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Hei prøv denne siden, her kan du finne det meste ang NEC DVD brennere samt både orginal og hacket firmwarei Forumet der kan du kanskje finne svar. Takke for denne. dette tar tid, men nå ser jeg den kan tilbakestilles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå