ratrune Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Download Manager - Hvilket er best? Bruker minst ressurser og slikt..... Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Download accelerator 5 fungerer fint til mitt bruk. Øker nedlastningsytelsen drastisk. Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Noen flere som synes DAP fungerer bra? Jeg bruker XP og har ADSL, vil gjerne ha erfaringer fra folk med samme dingsebomser som jeg. Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 18:24, -JKJ- skrev:Download accelerator 5 fungerer fint til mitt bruk.Øker nedlastningsytelsen drastisk. VELDIG enig... Lenke til kommentar
maximus Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Bruk Flashget så slipper du å få korrupte filer + at det er svært raskt på adsl. Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Prøver Flashget nå, virker bra. Kult interface og slikt :smile: Liker den lille gjennomsiktige firkanten som er øverst til høyre. Ha ha, jeg må le! Lenke til kommentar
maximus Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Tøft ikke sant? Hvis du høyreklikker på en side med mange filer så kan du velge "Download all with FlashGet" Så legge Flashget alle filene i kø. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 mass downloader er bra www.metaproducts.com Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Har testet DAP5 i 6 måneder nå, og den funker fint med ISDN. God sikkerhet samt merkbar ytelsesøkning. Har blant annet lastet ned Mandrake Linux (3x650 mb) med denne fordelt på umasse antall økter, og filene er md5 summet og funnet i orden. I tester viser DAP5 høyest forbedring i nedlastingsytelse med bredbåndsforbindelser, og hvis jeg ikke husker feil har jeg lest et par tester hvor den faktisk har vunnet marginalt over nr.2. Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Må bare si det at Flashget er et genialt, kuult og ikke minst ressursvennlig program. Helt konge! Slår DAP, GetRight og alle de andre. Mass Downloader var helt elendig!! FlahGet Ruler sinnsykt! - som noen ville uttrykt det. :smile: _________________ En torsk i hånden er bedre enn ti på taket :smile: [ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-14 21:40 ] Lenke til kommentar
torb Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Både DAP og Flashget inneholde spyware Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Ja, skulle akkurat til å si det samme. Kjører Ad-aware og Flashget inneholder spyware fra Gator og Web3000. Utrolig kjedelig, fordi Flashget var den beste download manageren som jeg har brukt. Finnes det en FlashGet Plus uten disse spywarene? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Noen som vet adresser til tester av download managere. Bruker selv Flashget. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Brukte tidligere DAP, men da jeg fant Star Downloader, forsvant DAP, gitt! Star Downloader er i tillegg gratis! Har ikke URL'en i hodet, men Google er din venn. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 22:40, ratrune skrev:Finnes det en FlashGet Plus uten disse spywarene? Fannt ut at FlashGet kjører et Spyware som heter Radiate. Så jeg søkte på Google og fannt et tool som skal fjerne .DLL filene som denne spyware'en bruker: [ http://www.spychecker.com/radiateremover.html ] Håper det funker, bruker ikke flashget så..... Anyways...gudd løkk :wink: Her er forresten en liste over programmer med Spyware, og hvilket spyware som brukes: [ http://website.lineone.net/~stanley.cross/...ware.htm#swlist ] [ Denne Melding var redigert av: SpACEmaN på 2002-03-15 09:26 ] Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Har Ad-aware og programmet finner Gator og Web3000 filer i registeret hele tiden. Får ikke fjernet de, de kommer tilbake når jeg starter maskinen på nytt igjen. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 10:21, ratrune skrev:Har Ad-aware og programmet finner Gator og Web3000 filer i registeret hele tiden. Får ikke fjernet de, de kommer tilbake når jeg starter maskinen på nytt igjen. Hva skal jeg gjøre? du får legge inn en .bat fil i oppstartskataligen der du sletter de nevnte filene. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Gjelder DAP og her snakker vi om spyware så gjør et unntak, men sier ikke hvor dere finner den!: This patch will get rid off ads and enable a small slider control hidden within the download screen. This slider increases the bandwidth of the download and dramatically increases the download speed. Please note!! This don't stop the GIF's from being downloaded by DAP! The way round that is to go into your DAP folder and delete the "Ads" folder then copy from this zip file "Ads" to the DAP folder. this will stop the ads from being downloaded and you will get that little extra bandwidth lol, it all helps at the end off the day! Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 15. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2002 Noen som vet noe om FlashGet som kan være interessant i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 18:08, ratrune skrev:Download Manager - Hvilket er best?Bruker minst ressurser og slikt..... Hva med Download Express? ( http://www.metaproducts.com ) Gratis, ingen spyware, fyller bare litt over 200KB, integreres med IE og Netscape og har alle de viktigste funksjonene. Eivind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå