Stig_W Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Husker for noen år tilbake et spill somkomut med tittelen The Nomad Soul(tror jeg) Jeg bare lurte på om noen her har spillt spillet og om det er å anbefale? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er ganske bra! Har ikke spillt noe annet spill som likner veldig på det. Det anbefales. Er vel uansett ikke mange penger det koster lenger. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vil anbefale det. Det var en del ting som irriterte meg veldig med det spillet (irriterende skytesekvenser, pluss at den kroppsbyttegreia ikke fungerer like godt i praksis som den skulle ha gjort), men det er likevel et ganske godt spill. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vil anbefale det. Det var en del ting som irriterte meg veldig med det spillet (irriterende skytesekvenser, pluss at den kroppsbyttegreia ikke fungerer like godt i praksis som den skulle ha gjort), men det er likevel et ganske godt spill. Leste en anmeldelse på gamespot, de ga trekk i karakteren på samme grunnlag som du nevner. Totalkarakteren fra Gamespot Staff var på 6/10, mens readers review hadde et snitt på over 8/10, så det har åpenbart slått bedre an hos folket enn hos kritikerne. En av tingene som gjorde at jeg fikk lyst til å prøve spillet er det faktum at spillet inneholder en virtuell David Bowie som holder konserter i spillet, dette lød (for meg) som et spennende konsept og vil gjerne se hvordan utviklerene har implementert dette i spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå