chil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg skal sette plexi glass i min shuttle, Hvordan skal jeg feste det på penest mulig måte, blir vel ikke noe særlig bra å lime det på innsiden av hullet og med en feil list vil jeg heller ikke ha. Noen smarte tips? takker og bukker Endret 3. februar 2004 av chil Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 det er vel det med kanskje en midre list fra microplex eller noen slags kabel som er kuttet i 2. men hvis du har en fin utskjærng så funker det med silikon på baksiden.. du ser jo liksom ikke det utenifra da:. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hva med og skru det fast med noen stilige umbrako skruer som står i stil til resten av kabinettet ? Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Legg plexien over åpningen og merk av kanten. Kutt til plexien slik at den dekker ca. 2 cm utenfor streken. Finn fram litt powertools og verneutstyr(svidd plexi er giftig!), puss ned kanten rundt slik at du kan "felle inn" plexien. Lim, pop eller skru fast plexien. (Umbraco ser tøft ut!) Da ser det ut som plexien er en del chassiset i steden for en kladd av pølse-pakninger. Tar deg max. et par timer med det rette verktøyet og en smule fingerferdighet. Lykke til! Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fest med silikon på innsiden, det ser man ikke. Det er pent (kose på Chieftec) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå