Joachim_F Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nei, det er ikke snakk om dataspill basert på Harald Eia sin noe skremmende kattekvinnekarakter, men filmen Catwoman med den langt mer lekre Halle Berry i hovedrollen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du må ikke lure oss slik, nå øynet jeg en mulighet for et spill med Harald Eia. Den gang ei. hrmpf.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Søren. Hadde vært et kjempebra konsept der Harald Eia løp rundt i gatene og sa "Kattekvninna!!" Lenke til kommentar
nilka Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er dessuten sånn at det ikke er alle forunt å synes at Halle Berry er smellvakker. Du vet enkelte menesker er litt sære. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Det må være sære folk det Menneh.. angående film-spill og hvordan de har vært dårlige (veldig ofte). Men jeg likte nå Spiderman-spillet jeg. Var ganske morsomt, om litt for enkelt Håper de klarer å gjøre dette like morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg