356speedster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal handle inn ny "business" maskin til ca 20'000,- hva er best om dagen? Krav: Liten og lett Minimum XGA skjerm 15" Pent utseende Combo eller DVDR Centrino Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Apple iBook eller Powerbook kanskje? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei På jobben bruker jeg en Acer LX.T2906.104 , TM 663LMi Centrino-Mobile-1.6 512MB 40GB 15" DVD-RW(-) XP-Pro-M Og jeg skal begrunne mitt valg. Den har xp pro som er et krav for meg og min bedrift. Den er relativt rask og bygger på Centrino teknologien, som gjør at den har meget lang batteritid. Den er LYDLØS. dvs i det du starter den opp hører du vifta i maks 5 sekunder, etter dette er den lydløs, du har ikke mulighet til å høre den. Tastaturet er meget enkelt å bruke og går i en svak bueform som er ergonomisk riktig. Musematta er dessuten veldig fin å bruke og reagerer med en gang. Den har det meste av dubeditter du trenger, som innebygd nettverkskort til både trådløst og kabel. Skjermen har ikke den beste innsynvinkelen, men den duger bra. Dessuten er det meget enkelt å koble den opp mot projektor. Den tiilfredstiller din krav og mer til. batteritid og lydvolum er to nøkkelord her som jeg tror få bærbare kan konkurere mot. Søk litt rundt på nettet etter den for tester, men i jobbsammenheng kunne ikke jeg tenkt meg en annen Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 IBM T41 er et bra valg. Solid laptop uten "plastic fantastic" følelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå