kai_frode Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg ser at komplett.no har lagt ut D70 med 18-70mm til en pris av 13454.35 kr. Og på lagerstatus står det "Må skaffes (3 dager).." Jeg tror du risikerer å bli skuffet angående leveringstid om du bestiller.. Men prisen er i alle fall hyggelig! MPX priser samme kamera med 18-70 objektiv til hele 15595! I tillegg skriver MPX at de antar kameraet inn I DAG!!!!! Ikke dårlig siden Nikon selv har sagt at kameraet kommer i butikkene en gang i mars. Endret 3. februar 2004 av kai_frode Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Trist at butikkene har så dårlige systemer mth. lagerstatus og levering. Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror systemene er gode nok - det er nok brukerne av disse som "svikter" av og til. De har forresten rettet dato nå. Lenke til kommentar
Stigen2003 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 *Salg bruker vi bruktmarkedet til* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 *Salg bruker vi bruktmarkedet til* Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå