Amos Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg vet dette er et mye diskutert tema her i forumet. Men.. Jeg har installert Apache, mySQL og PHP, og det fungerer helt fint lokalt. Problemet er at jeg får ikke kontakt med webserveren hvis jeg forsøker å nå den utenfra. Jeg har abonnement fra NGT, og har ordnet meg en dynamisk dns ved navn kattepus.no-ip.com. I Apache 2.0 skal vi jo skrive inn network domain og servernavn. Her har jeg skrevet: Network domain: no-ip.com Server Name: kattepus.no-ip.com Jeg har også satt portforwarding på ruteren: set nat entry add 10.0.0.2 80 0.0.0.0 80 Men jeg får allikevel ikke kontakt med webserveren. hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvis du går til Hardware -> internett og nettverk, og søker gjennom det forumet vil du finne et par tusen slike poster, mest sannsynlig kan du bruke informasjonen du finner der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Får du noen feilmeldinger elns, ingenting?... evnt si at apache skal lytte på din eksterne ip og ikke kun din interne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå