Janster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har et dokument hos en bruker som sitter fast, hver gang han logger på printer den lykkelig ut deler, og så krasjer spooler... Jeg har prøvd og slette det, men den nekter og fjerne faenskapet.... Den står ikke på server, men ser ut til å henge lokalt hos han... Vanelig problem, jeg vet, og søkemotoren nekter å virke...så ikke skyt meg for å spørre om noe så simpelt Hilsen Jan Endret 3. februar 2004 av Janster Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har du prøvd å restarte ? Lenke til kommentar
Janster Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 hoppa opp og ned på server til den fjernet dok.. livet er godt igjen, til neste gang dette skjer... Jeg vil ha en *magic wand* pcproblemløserdings.. Takk Jan Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Til neste gang: http://searchwin2000.techtarget.com/tip/1,...i847009,00.html kansje det hjelper, skal hjem og prøve det på pappa's maskin til helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå