Gå til innhold

blekkpatron.no....merkelig lang tid

Anbefalte innlegg

Min første erfaring med blekkpatron.no

Jeg trengte en del nye patroner til kontoret mitt og tenkte jeg denne gangen skulle prøve blekkpatron.no

Jeg bestilte patroner for 3-4000kr, og forhåndsbetalte.

Varene ble bekreftet sendt fra blekkpatron.no sin side, 2 dager etter bestillingen ble utført, noe som i og for seg var helt ok.

Etter 1 uke syntes jeg det var merkelig at de enda ikke var kommet, sendte mail med de og hørte (de vil fortrinnsvis kun ha kontakt med kundene sine pr. mail...) og fikk da beskjed om at posten sikkert hadde glemt å levere "hentelappen"...kremt.. Yeah Right..

Samme svaret fikk jeg og nesten 2 uker etter jeg betalte varene.

Belag dere på mulig laaaaang ventetid på patronene deres..eller sjekk at postmannen leverer "alt".... pøh..

Har akkurat sendt ny mail til de for å høre hva statusen er nå.....

Kommer tilbake med mer info senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nøyaktig sammeproblem. Etter 3 uker eller noe bestilte jeg enda ett sett og da var jeg så heldig å få tilsendt TO! pakker, en mer enn jeg trengte. Alt pga de ikke sendte meg noen ordre, leverings eller pakkebekreftelse av noe slag... :/

Lenke til kommentar

Skriver ikke dette for å forsvare blekkpraton.no, har aldri handlet med de, men jeg har opplevd tidligere at Posten har glemt å levere ut hentelappen, så det er lurt å høre for sikkerhets skyld på postkontoret.

Lenke til kommentar

Idag mottok jeg da endelig patronene...jippi....... :cry:

Og på pakken sto det at den var sendt 1 uke etter, enn det som ble sagt ifra blekkpatron.no...

Men jeg fikk en patron extra, men alikevel så kunne de vært ærlige og sagt at de da eventuelt ikke hadde varen inne eller hva som var problemet.

Kan ikke si det er sendt og la kunden vente, i den tro at varen er på vei, mens den i realiteten ikke blir sendt 1 uke senere, og skylle på at Posten ikke har gjort jobben skikkelig.

Vel vel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...