Raider Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Her er bildene 1 2 3 Montert VapoenPE..så det er plass godt nokk til Evap... http://www.home.no/dpa/Ftp/Bilder/Raider/MVC-011F.JPG Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hjalp det på FSB-en da? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 har ikke testet ennå da jeg ødela en PSU og en CPU..så jeg venter...men vil garantert hjelpe litt Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har som sagt tenkt på å gjøre det samem med mitt HK men jeg har litt stor kjøleribbe på min CPU. Jeg har en Volcano 12 som er litt stor. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg testet det samme på et Asus A7V600-kort, men det tok kvelden. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Mulig det er kameravinkelen men jeg synes vifta til Northbridgekjøleren så skjev ut. Hjemmemekka eller skal det være sånn? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) hehe er ikke org vifta ..så jeg har på denna intil videre.. takk for respons. sånn ser org vifta ut Endret 3. februar 2004 av Raider Lenke til kommentar
Iron_Shadow Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jasså...Abit`n min ser bra ut. bra jobb raider Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sleng på noen kjøleribber på pll og mosfets også, så blir det bra Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) De orbene funker også helt perfekt som t-lys holdere Endret 3. februar 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Raider Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 lol why not ? menne tok den av dessverre, ble litt for jalla..jau. men har kjært og slipt noen andre ..som skal passe bedre osv..som snart blir oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå