CFD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Fikk du tak i en billett? Ville oppdatere meg litt på hvem som evt kommer. Jeg takker Morten som skaffet meg en billett. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er på ventelista nå 121 skt igjen. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Er på ventelista nå 121 skt igjen. Har du flaks får du billett, men det avhenger av om 120 (eller flere om de da eventuelt skal ha mere enn 1 billett) personer ikke rekker å betale eller finner ut at de ikke kan allikevel, for da returneres billetten til systemet. back to topic: Ja, fikk billett *kosepå* Edit: As usually, lots of trykkleif's Endret 3. februar 2004 av Mello Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) yus! e har billetter! 5 stk! see you at tg guys! =D jeg satt fra halv seks til to.. men da kom jeg heldigvis inn=P Endret 3. februar 2004 av PeNtA Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Mohah.. har skaffa meg billett jeg og. Blir feite greier Glad jeg slapp å vente i kø. Fikk melding fra kameraten min, som bestillte billettene og han sa at han ikke fikk bestillt før i 3-tida. Poor bastard Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeah! jeg fikk tak i 5stk! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Btw. går det ann å etterbestille "bracelet"? Reservering av plasser.. går det? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=202657 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nummer 159 på ventelista jeg, men regner med att jeg får da. så tg blir det nok Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal ikke waste påskeferien på bull i år jeg =) yeaee Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har billett. Ser dere på TG da, folx Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Billettsalget startet litt i tidligste laget =/ Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg fikk billett. Fikk rett før tolv tiden, for så å stille meg i køen igjen og bestilte 5 nye for de som skal på hw.no rekka og ikke har fått tak i selv (Det er ikke svartebørs/salg, men videreformidling uten prisøkning) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jau, jeg fikk mine 3 billetter. Jeg måtte tåle å bli slengt rundt i køen som en pingpongball, og å sitte til ganske nøyaktig kl 02.50, noe som er rimelig merkelig da jeg begynte som nr 699 i køen Men men, vi snakkes på tg! Nå er det tid for å sove ut, fikk hele 5 timers søvn natt til i dag Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg fikser fakktisk billetter til de som ikke har ... #hw.no @undernet er stedet Billettene selges til PTN pris Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Btw. går det ann å etterbestille "bracelet"? Reservering av plasser.. går det? jepp, det kan du, men du må bestille noen uker før tg, og båndene blir sendt til eieren av billettene en uke før tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå