???????? Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei, jeg har et stort problem med maskinen min. Når jeg forsøker å starte den virker alt helt normalt helt til den blå skjermen med Windows kommer (den som vises rett før man kan bruke maskinen). DER STOPPER DEN!!!! Det skjer ikke noe mer. Siden jeg jobber en del med PHP programmering har jeg Apache installert - så jeg har en lokal server på maskinen. For å forsøke å hente ut data fra maskinen koblet jeg den i nettverk med en annen pc jeg har... selv om ikke selve windows startet så gjorde jeg et forsøk... det merklige er at når jeg forsøker å gå inn på den pc'en som ikke starter får jeg beskjed om å skrive inn passord?! Det har jeg aldri fått beskjed om før - så jeg får ikke tilgang på den måten. Så testet jeg å gå inn på serveren (den lokale serveren på maskinen som ikke starter). Jeg kunne sufre på alle de websidene jeg har der. Så jeg antar at selve maskinen starter... i alle fall starter nesten. Er det noen som har noen råd? Problemet er jeg må hente ut websidene jeg har der og mailen min. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Mener du at den henger ca ved innlogginsbildet ? Har vært borti et virus som gjør at den henger der, det jeg måtte gjøre da var å ta ut disken og scanne for virus i en annen maskin. Den hang utrolig nok i sikkerhetsmodus også. Men det er jo ikke sikkert det er det du mener , men hvis du prøver å trykk F8 akkurat i det den starter windows kan du velge sikkerthetsmodus, verdt et forsøk. Hvis det funker får du i allefall kikka litt rundt om du ser noe feil... Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Når du var i nettverk med den andre pcen og prøvde å prøvde å gå inn, men fikk beskjed om passord så kan det være brukernavne og passorde som du bruker for å logge på pcen. (Før når pcen startet normalt så måtte du vel velge bruker og kansje passord hvis du hadde det) Lenke til kommentar
???????? Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det var et virus... eller dvs. 2 styker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå