karlfr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Morn Hvilken farge kommer denne tlf i egnetlig? Min var går, men står også at den kommer i silver, stemmer dette eller er det bare at forh. kaller den ved forskjellig navn? Og er det noen som har deksler til denne inne og har en god pris, eller veit om en internett side som selger det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Her kan du se hvilke farger 6220 kommer i Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ja, det veit jeg. men kan tlf selges original med disse dekslene sittende på? Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Den kommer fra Nokia i kun den grå\grønne fargen...silver er ett deksel du må kjøpe selv... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hehehe, det var da sjokkerende farger! Kan jo nesten ikke se noe forskjell! Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jo du ser stor forkjell på dem irl.... Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Butikkene kan få inn i sølv hvis dette er et org. deksel, men ligger ofte 2-5 lapper over i pris (er da ikke operatørlåst). Årsak: Billigst å dist. en type, samt at teleselskaper kun har sponsing på org. farge Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis noen av grossistene til Nokia kan skaffe den i sølv så vil den ikke koste ei krone mere..... Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nåja, det vurderer veldig. selv om de kan skaffe den kan de uansett ikke skaffe med låse-provisjon foreks. fra Telenor. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg vet at Nokia 6220 kan skaffes med netcom lås...i sølv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå