aog Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hei. Kan jeg skrive in en standard tekst i CSS filen? #news { align: left; width: 120; [tekst] } eller må jeg skrive tekst i div id="news>tekst</div> Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 du må nok skrive teksten i HTML dokumentet. css er bare der for å definere utseende på elementer, og da må nesten elementet eksistere som HTML Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Hvis du absolutt vil holde deg til en fil kan du jo droppe å bruke eksternt stylesheet og skrive de inline eller noe. Men ellers må du ja som enden sa skrive innhold i HTML og utseende i CSS-dokumentene henholdsvis Endret 3. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
aog Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ok.. poenge var at jeg skal ha en div som ineholder siste nyhet. Den div'en går igjen på alle sider. og vist jeg da har 100 sider, så blir det 100 sider å opdatere. får vl bruke php da.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 PHP og include funker fint ja Lenke til kommentar
aog Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 takker.. jeg får bare sette meg ned å lese mere på php. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Html: Struktur. Css: Presentasjon. En god kode har disse to elementene så separert som mulig. Eksempel. Endret 3. februar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det mulighet for å legge inn tekst med :before og :after?? Da kunne man ha jukset inn noe slikt du er ute etter.... Allikevel er det å anbefale å bruke css bare til formatering, ja... Lenke til kommentar
aog Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ingen problemer.. bruker php jeg :-D Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Er det mulighet for å legge inn tekst med :before og :after?? Da kunne man ha jukset inn noe slikt du er ute etter.... Allikevel er det å anbefale å bruke css bare til formatering, ja... Det tror jeg faktisk, som vi ser foreksempel her, der egenskapen "content" er brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå