Gå til innhold

Hvem her skal på TG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er fult lovelig å selge billetter, altså at noen kjøper og gir den til din ptn account eller no slikt..

Nei, dette er faktisk ikke lov!

Det er kun lov å kjøpe _for_ bekjente, for dermed å overføre de til dem.

Det er ikke lov å selge over nettet til ukjente personer, selvom du selger uten profitt. Dette er fordi det ikke blir rettferdig for de som pent stiller seg i kø på ventelisten, og det er heller ikke trygt å kjøpe av ukjente personer over nettet.

De som overfører penger til en person via nettbank får ikke tilbake de pengene, er ikke noe "undo" for dette, men den som overfører billetten til din ptn account kan skifte user.. Så selgeren har kontroll over billetten hele tiden.

Om du blir tatt i å selge billetter til ukjente personer over nett så vil det ikke bli noen konsekvenser for deg annet enn at du mister alle billettene dine.

Lenke til kommentar

Er det stor sjanse for at jeg får biletter når jeg står som nr. 86 på ventelisten?

 

På www.gathering.org står det at over 800 av de som stod på ventelisten i fjor fikk bilett, men jeg synes jo det er litt rart at så mange ikke betaler når de må sitte oppe hele natten for å få biletter.

Endret av ogge
Lenke til kommentar
Er det stor sjanse for at jeg får biletter når jeg står som nr. 86 på ventelisten?

 

På www.gathering.org står det at over 800 av de som stod på ventelisten i fjor fikk bilett, men jeg synes jo det er litt rart at så mange ikke betaler når de må sitte oppe hele natten for å få biletter.

bare på skolen min er det 3-4 stykker som har over 100 billetter hver, som de driver å selger til folk. når de har ikke får solgt flere, leverer de bare kanskje de 80 usolgte billettene sine tilbake til ptn. vel, det er ikke mitt problem, så jeg blander meg ikke. saken er, at disse er det mange av, derfor er det så mange som får billett av å være på venteliste. det er også mennesker(kanskje 4-5 stk) som skal dit sammen, og derfor bestiller 4-5 billetter hver, for å være sikre, for så å cancle dem når de har bestemt hvilken sine billetter de går for.

 

 

joa, skal på TG ja...

 

EDIT: endret litt formulering

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...