ophylicious Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg skal på TG! Jeg satt riktignok oppe til kl var 3 om natta... Men på TG skal jeg, gleder meg noe så sinnsykt!! Har gleda meg siden jeg var der i fjor. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal på TG i år og ja! Må si logoen var digg! http://www.gathering.org/tg04/logo/tg2004_logo-inuse.jpg http://www.gathering.org/tg04/logo/tg2004_logo-tshirt.jpg Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Blir TG på meg i år også ja Gleder meg som en liten unge på julaften Endret 6. februar 2004 av Bornslip Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 EL TG!!!!!!!!!!!! RAWR!! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 har fått skaffa elite gamer tickets så skal nok dit ja :D Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Fikk ikke tak i bilett ! Står som nr. 800 og ett-eller-annet i ventelisten.. Noen som vil selle meg en bilett her? P.S er det lov å spørre om det? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er fult lovelig å selge billetter, altså at noen kjøper og gir den til din ptn account eller no slikt.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 er fult lovelig å selge billetter, altså at noen kjøper og gir den til din ptn account eller no slikt.. Nei, dette er faktisk ikke lov! Det er kun lov å kjøpe _for_ bekjente, for dermed å overføre de til dem. Det er ikke lov å selge over nettet til ukjente personer, selvom du selger uten profitt. Dette er fordi det ikke blir rettferdig for de som pent stiller seg i kø på ventelisten, og det er heller ikke trygt å kjøpe av ukjente personer over nettet. De som overfører penger til en person via nettbank får ikke tilbake de pengene, er ikke noe "undo" for dette, men den som overfører billetten til din ptn account kan skifte user.. Så selgeren har kontroll over billetten hele tiden. Om du blir tatt i å selge billetter til ukjente personer over nett så vil det ikke bli noen konsekvenser for deg annet enn at du mister alle billettene dine. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 P.S er det lov å spørre om det? Du bryter vel ikke noen lov, men om du spør på f.eks. #tg @ EFNet så er det kick/bann med en gang. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Skal IKKE på TG i år for første gang på mange år. TG har etter min smak falt i sjarm og kvalitet i takt med at det er blitt større. TG ifjor var grusomt, satt alt for trangt, lite konkurranser og rett og slett bare kjedelig. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Å jada! Jeg skal på TG04! Lenke til kommentar
ogge Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Er det stor sjanse for at jeg får biletter når jeg står som nr. 86 på ventelisten? På www.gathering.org står det at over 800 av de som stod på ventelisten i fjor fikk bilett, men jeg synes jo det er litt rart at så mange ikke betaler når de må sitte oppe hele natten for å få biletter. Endret 7. februar 2004 av ogge Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ble tg på meg i år også du gitt *Glede seg* Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Er det stor sjanse for at jeg får biletter når jeg står som nr. 86 på ventelisten? På www.gathering.org står det at over 800 av de som stod på ventelisten i fjor fikk bilett, men jeg synes jo det er litt rart at så mange ikke betaler når de må sitte oppe hele natten for å få biletter. bare på skolen min er det 3-4 stykker som har over 100 billetter hver, som de driver å selger til folk. når de har ikke får solgt flere, leverer de bare kanskje de 80 usolgte billettene sine tilbake til ptn. vel, det er ikke mitt problem, så jeg blander meg ikke. saken er, at disse er det mange av, derfor er det så mange som får billett av å være på venteliste. det er også mennesker(kanskje 4-5 stk) som skal dit sammen, og derfor bestiller 4-5 billetter hver, for å være sikre, for så å cancle dem når de har bestemt hvilken sine billetter de går for. joa, skal på TG ja... EDIT: endret litt formulering Endret 10. februar 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Siden du spør... Tenkte jeg skulle være førstemann ut til å si at jeg ikke skal Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Siden du spør... Tenkte jeg skulle være førstemann ut til å si at jeg ikke skal Stig_W var før deg der iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå