Tommy Angelo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen som vet om en GPRS-teller. En som nullstiller seg automatisk på en gitt dato. Og helst med en logg slik at jeg kan se hvor mye jeg har lastet ned hittil i måneden og et par måneder bakover. Vet ikke om noe slikt finnes men hvis noen skulle vite om noe slikt og vet navnet på programmet så hadde det vært fint. Vet at det finnes en på telefonen men jeg glemmer hele tiden å nullstille den. Lenke til kommentar
Tart Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sikker på at du ikke kan få den til å gjøre det? Min p800 gjorde dette heldigvis av seg selv av en merkelig grunn Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Nei det går ikke på 6600 du kan stille den inn på hvor lenge loggen skal vare feks 30 dager. Problemet er at hvis du er 1 dag for sent ute med å sjekke så har den nullstilt seg og det er ikke mulig å gå tilbake å sjekke. Og 30 dager er max. Og månedene varierer jo. Skulle hatt en som nullstilte seg den 1 uansett og med muligheten til et tilbakeblikk. Finnes kanskje ikke? Lenke til kommentar
mtobi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er jo ikke værre enn å legge inn en alarm i kalenderen din som gjentar seg selv månedlig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå