Intel Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Hei. Jeg har dette http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B og er meget fornøyd. Jeg trur at det fins bedre produkter som er mye biligere uten at jeg har prøvd andre produkter og kan anbefale noen. Er det noen som syns di har betalt for mye i forhold te di har fått? Må si at lian er et RÅNE produkt i mine øyne og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte de. det er alt jeg har ønsket meg og kanskje litt til Men kom med dine erfaringer om det er minus eller pluss. kanskje noen anbefalinger! skal ha meg et til Mine minus er at brett for hk vibrerer noen ganger men de fikser ei lita pakning, og att støydempningen er kanskje for dårlig. vær ÆRLIG! Endret 3. februar 2004 av Intel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har selv et lian li pc6099b og er storfornøyd, det kostet 2300kr når jeg kjøpte det (djevelsk stiv pris). men jeg kan ikke si at jeg angrer på kjøpet. jeg er utrolig uenig med utsagnet om at lian li er et "råne" produkt. thermaltake kabinettene er råne kabinetter (styla honda), mens lian li er 100% stilfull (aston martin). er flott å jobbe i, nydelig design, gode kjøleløsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg