Gå til innhold

Half-Life 2 utsatt igjen

Anbefalte innlegg

Mulig jeg bare er treg, eller at jeg har fortrengt det, men ser nå at HL2 er tilgjengelig på play.com 24/09/2004

Er det mulig å drite seg sånn ut eller? Jeg har testa "beta-versjonen" som ble rappa og jeg skjønner jo at de trengte mer tid, for det så ikke akkurat ut som noe ferdig spill. Ligna mer på noe Quake 2 greier jeg har brukt ca 15 sek på. Gjennomsiktige vegger og monstere totalt uten AI. Helt fjernstyrte...

Hvorfor ikke heller bare innrømme at de ikke var i nærheten av ferdig i steden for å finne på en sånn tyveri-historie? Kjøper ikke den assa!

...litt frustrert her nå ja :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Websjapper setter opp datoer som det passer dem selv. Selvfølgelig prøver de å få korrekt dato, men du skal alltid være kritisk til dem likevel.

Videre angående HL2 så trur jeg vi er heldige om det kommer ut innen sommeren 2005. Valve har måtte begynne helt fra starten av igjen etter at alt de hadde lakk ut. Dem hadde rett og slett ingen andre valg, og jeg trur det er mange som ikke skjønner hvor stor skade det har gjort for dem. Det går lengre enn at folk kan ha wallhack program klare tidlig. For å sette det på spissen så kan folk som har peiling benytte seg av informasjonen som lakk ut til å virkelig herje med servere (kræsje samtlige klienter, ta over maskiner og ting i den duren :p) om HL2 ikke blei omkoda.

På den positive siden så har alle fått fri tilgang til å titte på en rå spillmotor uten å betale lisens, og "låne" ideer til sine egne prosjekter. På den negative siden så blir HL2 utsatt et par år til fordi ting må omprogrammeres og sikkerhets-hull må finnes ol. Dem må sikkert forbedre grafikkmotoren også på et eller annet tidspunkt fordi at demoen som på e3 var imponerende for sin tid vil være gammelt nytt innen en realistisk release. Og alt dette vil ta tid. Personlig er jeg overaska over at dem har fortsatt med prosjektet i hele tatt. Etter et sånt tilbakeslag er det bare de store selskapa som har råd til å stable seg på beina igjen og til og med da er det gambling for hvordan framtida blir.

Nå er ikke jeg en half-life fanatiker som vil forsvare spillet, men at den ulovlige versjonen hadde dårlig spillbarhet burde ikke være et stort sjokk. Hadde det motsatte vært tilfelle så hadde det allerede vært offentlige demoversjoner ute fra Valve sjøl.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke heller bare innrømme at de ikke var i nærheten av ferdig i steden for å finne på en sånn tyveri-historie? Kjøper ikke den assa!

...litt frustrert her nå ja :thumbdown:

Tror ikke helt at de finner på dette. Om du følger litt med så er det fult samarbeid med FBI, som på sin side går hardt til verks for å finne de skyldige.

Lenke til kommentar
Websjapper setter opp datoer som det passer dem selv. Selvfølgelig prøver de å få korrekt dato, men du skal alltid være kritisk til dem likevel.

Videre angående HL2 så trur jeg vi er heldige om det kommer ut innen sommeren 2005. Valve har måtte begynne helt fra starten av igjen etter at alt de hadde lakk ut. Dem hadde rett og slett ingen andre valg, og jeg trur det er mange som ikke skjønner hvor stor skade det har gjort for dem. Det går lengre enn at folk kan ha wallhack program klare tidlig. For å sette det på spissen så kan folk som har peiling benytte seg av informasjonen som lakk ut til å virkelig herje med servere (kræsje samtlige klienter, ta over maskiner og ting i den duren :p) om HL2 ikke blei omkoda.

På den positive siden så har alle fått fri tilgang til å titte på en rå spillmotor uten å betale lisens, og "låne" ideer til sine egne prosjekter. På den negative siden så blir HL2 utsatt et par år til fordi ting må omprogrammeres og sikkerhets-hull må finnes ol. Dem må sikkert forbedre grafikkmotoren også på et eller annet tidspunkt fordi at demoen som på e3 var imponerende for sin tid vil være gammelt nytt innen en realistisk release. Og alt dette vil ta tid. Personlig er jeg overaska over at dem har fortsatt med prosjektet i hele tatt. Etter et sånt tilbakeslag er det bare de store selskapa som har råd til å stable seg på beina igjen og til og med da er det gambling for hvordan framtida blir.

Nå er ikke jeg en half-life fanatiker som vil forsvare spillet, men at den ulovlige versjonen hadde dårlig spillbarhet burde ikke være et stort sjokk. Hadde det motsatte vært tilfelle så hadde det allerede vært offentlige demoversjoner ute fra Valve sjøl.

de måtte jo fortsette, spillet er jo bundlet med en haug skjermkort ol

Lenke til kommentar
Er det mulig å drite seg sånn ut eller? Jeg har testa "beta-versjonen" som ble rappa og jeg skjønner jo at de trengte mer tid, for det så ikke akkurat ut som noe ferdig spill.

Nja, hvorfor kjøper du den ikke, når du selv har betaversjonen? ;)

Men skjønner deg godt, det er slitsomt å vente i måneder/år på noe du absolutt har lyst til å spille NU :yes:

Lenke til kommentar

hl2 utsatt

Der sto det ihvertfalll sommeren 2004...faar haape det er koreekt, for jeg har bygd pc'er til mine venenr, high end, state of the art, just because of hl2, ifjor sommer :(

Og de begynner aa bli sure, og ser de har slost en god del penger paa noe de kunne ventet med ;)

men faar haape de bruker tiden bra, saa det ikke blir noen store bugs og spill opplevelsen blir perfekt....

Lenke til kommentar

Hehe, bundle kortene var en skandale, naar jeg kommer hjem, kan jeg jo bygge en sinnsvakt bra HL2 pc som er billig og, og slipper aa betale like mang elapper som for jeg dro... hehe... hvem trenger egentlig maks fps i spill, hva jeg ser etter naar jeg kjoper skjermkort, er ikek aa ha det beste, men aa haa et bra skjermkort som er billig, slik at jeg kan kjope et nytt naar spillene blir for bra lfor det !!!!

yeeeehaaaaa.... ser det for meg, sommeren 2004, HL2 UTSatt igjen!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...