Gå til innhold

TG Ticket


Prnkstr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå er jeg mildt sakt forbanna :mad: Jeg var på nettet kl 17.00 i dag for å kjøpe billett. Etter 2 timer var jeg på plass 400 i køen. Da restartet dataen seg:(

når jeg var på igjen var jeg på plass 2000. etter 3 timer til var jeg nede på plass 60 i køen. OG SÅ "SIDEN KAN IKKE VISES" :scared: neeeeiiii... det kan ikke være sant :scared: På'n igjen. Nå er jeg på plass 1100 i køen, og vurderer sterkt å bite av meg hånda får å ikke bare skru av maskina :p ERLIG talt... partyticket burde sette opp bedre servere på bedre linjer

 

fy skam ptn

Lenke til kommentar
,03/02/2004 : 01:38] kan dette være noe av problemet?

 

fra tg siten.

Q: Kan man trykke F5 nå?

A: IKKE trykk F5 når du står i billettkøen, du vil da bare gå bakover i køen.

Å bare for å si det, det der var BS! Eneste måten å komme seg fort fremover i køa for meg ihverfall... fikk da de 11 billettene jeg skulle ha så jeg er "fornøyd".

 

MEN! Om PTN gjør det samme neste år skal jeg på en liten danske tur med e bærepose med Anthrax :whistle:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

ta det med ro da, dere som ikke fikk billetter...er det ikke på tirsdag dem setter inn de billettene som ikke er betalt for da? så hvis du er på venteliste, så har du en god sjans. teoretisk er du ikke sikra en dritt, men i praksis så er du vel sikra billetter hvis du er nummer 400-500(eller mindre seff) på ventelisten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...