Prnkstr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hehe...er det flere enn meg som er heller missfornøyd med PTN? Håper jeg ikke er den eneste OKfan som ikke er helt overbevist om at de er "den rette vei" Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Var bare surr med PTN synes jeg. Kø funksjonen var helt tullete. Først lå jeg som nr 14** så 30** så 12** så 180 og nå 9** Folk hopper frem og tilbake hele tiden. Men men, nå har jeg iallefall fått sikra meg en billett =) Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Heldiggris! Jeg ligger fredles der jeg stort sett lå for 7 og en halv time siden jeg! Begynner å bli litt lei nå... Lenke til kommentar
VoorHees Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ja huff. dårlig sytem ass. ligger på 1800 nå jeg, lå på 320, men nei!..huff Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 anbefaler alle og klage , så kanskje vi slipper dette neste år Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 seriøst ja! Møkk lei nå!!! Kom inn som nr 350 jobbet meg ned til 250 og plutselig er jeg på 2350 og sånn, og sånn har det vært hele kvelden! Er det noen som har fått billett? Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette er det dummeste systemet jeg har vært borti noen gang!!!! har ikke flyttet mer en ca 100 plasser på 7 timer blir sint Lenke til kommentar
VoorHees Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 blir det sånn til neste år så vurderer jeg faktisk å ikke reise.. dette skal vi klage på!!!. for et opplegg.! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 nå er jeg mildt sakt forbanna Jeg var på nettet kl 17.00 i dag for å kjøpe billett. Etter 2 timer var jeg på plass 400 i køen. Da restartet dataen seg:( når jeg var på igjen var jeg på plass 2000. etter 3 timer til var jeg nede på plass 60 i køen. OG SÅ "SIDEN KAN IKKE VISES" neeeeiiii... det kan ikke være sant På'n igjen. Nå er jeg på plass 1100 i køen, og vurderer sterkt å bite av meg hånda får å ikke bare skru av maskina ERLIG talt... partyticket burde sette opp bedre servere på bedre linjer fy skam ptn Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De burde ha sett det komme, det finnes servere og linjer til og håndtere 5000 folk, og det burde det finnes hos partyticket også Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 De burde ha sett det komme, det finnes servere og linjer til og håndtere 5000 folk, og det burde det finnes hos partyticket også kunne ikke vært mer enig med CaZiO Lenke til kommentar
[-ten-] Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 kan dette være noe av problemet? fra tg siten. Q: Kan man trykke F5 nå? A: IKKE trykk F5 når du står i billettkøen, du vil da bare gå bakover i køen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Nope. Når den skulle loade hoppet den bakover Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) ,03/02/2004 : 01:38] kan dette være noe av problemet? fra tg siten. Q: Kan man trykke F5 nå? A: IKKE trykk F5 når du står i billettkøen, du vil da bare gå bakover i køen. Å bare for å si det, det der var BS! Eneste måten å komme seg fort fremover i køa for meg ihverfall... fikk da de 11 billettene jeg skulle ha så jeg er "fornøyd". MEN! Om PTN gjør det samme neste år skal jeg på en liten danske tur med e bærepose med Anthrax Endret 3. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 hehe.....jaja...fikk billetten min klokken halv fire i natt jeg....så sov jeg heller på skolen idag! Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg inn rundt kokka 6 forhåpnings fullt klar til å få tak i billett, først var jeg nr 420, så nr 9!!! og så "page cannot be displayed" og etterpå nr 2860..... Dette er det mest amatørmessige møkkasystemet jeg har vært borti.. helt tragisk Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja! De som lagde dette systemet må ha vært i en DYP rus! Først var jeg 620, så 2870, 1100, 200 og så gadd jeg ikke mer! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Åja, her var denne tråden, jeg har lett etter denne for å ha noen å gråte sammen med på den natten. Billetter ble det heldigvis til slutt rundt halv 2. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Ingen billetter på meg i år.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ta det med ro da, dere som ikke fikk billetter...er det ikke på tirsdag dem setter inn de billettene som ikke er betalt for da? så hvis du er på venteliste, så har du en god sjans. teoretisk er du ikke sikra en dritt, men i praksis så er du vel sikra billetter hvis du er nummer 400-500(eller mindre seff) på ventelisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå