kentfa Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 når jeg starter min gamle win95 maskin får jeg etter at win er startet flere vinduer som sier "programmet har utført en ulovlig operasjon bog vil bli avsluttet" programmet heter Watch! hva kan jeg gjøre for å fjerne dette. maskinen virker tilsynelatende, men jeg må ofte klikke ok på denne feilmeldingen når jeg bruker maskinen. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 best jeg melder deg til policen med all den ulovligheten.... neida.... det pleier vanligvis være lite og gjøre med sånt. installer windows på ny så virker d kansje Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 heisann! det du bør gjøre før du installerer alt på nyy igjen, er å gå inn i start-meny, programmer og oppstart (start-up), og se om programmet "watcher" ligger der. om det gjør det, så er det bare å fjerne det der ifra, også vil ikke programmet starte når maskinen gjør... problem løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå