Caliber Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei. Har noen "skjemmende hvite dvd-rommer i mitt sorte chieftec kabinett, og lurte på hva jeg må anskaffe og hvordan jeg går fra from å male de sorte? Har prøvd å få løs front-coverene på de, men får ikke løs noen av de to... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) send de til meg så skal jeg klare å få de svarte jeg =) har gjort det sjøl på mine da jeg har svart kabinett jeg og. Endret 2. februar 2004 av traskas Lenke til kommentar
bassej Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 lurte på det samme.... tenkte å lakke en front til cd-rom grønn(skikkelig GRØNN!)hva er den beste måten?pusse,grunne og lakke? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ta av dekslet og spraylakker de, men husk at for å ta av dekslet foran selve skuffen (ikke det rundt) er du nødt til å åpne den. Hvis du er forsiktig er det ikke problematisk å mekke det der Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 send de til meg så skal jeg klare å få de svarte jeg =)har gjort det sjøl på mine da jeg har svart kabinett jeg og. Takk for tilbudet, men vil ikke bry deg med et slikt arbeid, selv om det var et veldig hyggelig forslag! Kunne du forklart fremgangsmåten og hvor kjøpe du lakk/maling? Noen spesiell type? Hvordan ble resultatet ditt? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjøpte noe som heter plastic-dye på Gasolin.no. Trekker liksom inn i plasten og blir en del av plasten. Du beholder overflate-strukturen. Ser helt ekte ut! Men den var dyr... Har også brukt en akryl-lakk av merket RallyColour. Vanvittig trykk i boksen, forstøver lakken totalt, meget bra resultat.(lakkerte en skjerm) Max avfetting først, lakk oppå der igjen. Pussing og grunning gir best heft, men da mister du overflatestrukturen. Lykke til! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjøpte noe som heter plastic-dye på Gasolin.no. Trekker liksom inn i plasten og blir en del av plasten. Du beholder overflate-strukturen. Ser helt ekte ut! Men den var dyr...Har også brukt en akryl-lakk av merket RallyColour. Vanvittig trykk i boksen, forstøver lakken totalt, meget bra resultat.(lakkerte en skjerm) Max avfetting først, lakk oppå der igjen. Pussing og grunning gir best heft, men da mister du overflatestrukturen. Lykke til! Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Puss ned, spray jevnt 2 lag med quick universal grunning, 3 lag med lakk, lim på en slik, og avslutt med 10 lag klarlakk. D blir ferarri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå