Hidden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fikk en e-mail fra DVD boxoffice i dag, med en gladmelding: Forhåndsbestill nå for under $30 CAN (for øyeblikket rundt NOK 155), filmen kommer mest sannsynlig til deres lager 6. april. Det er en stund til, men den som venter på noe godt.. Sånn i tilfelle andre Matrix fans har Visa og ikke er redde for å handle fra utlandet. DVD boxoffice har innbakt frakt, som f.eks. play.com, også til norge. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 JA!!!! forhånsdsbetille tidenes flopp i DAG!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 JA!!!! forhånsdsbetille tidenes flopp i DAG!! shit san, det lo jeg faktisk av. jeg tviler på at jeg gidder å bruke penger på det der, jeg har ikke en gang giddet å kjøpe the matrix enda. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 JA!!!! forhånsdsbetille tidenes flopp i DAG!! shit san, det lo jeg faktisk av. jeg tviler på at jeg gidder å bruke penger på det der, jeg har ikke en gang giddet å kjøpe the matrix enda. The Matrix? Er det første filmen du mener? Det er en av de råeste filmene jeg har sett, de to oppfølgerne er ikke sammenlignbare. Første gangen jeg så Matrix hadde jeg lyst til å se filmen en gang til med en gang. Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 JA!!!! forhånsdsbetille tidenes flopp i DAG!! Så enig, så enig.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 *plukker av seg råtne bananskall og diverse frukt typer og noe ubestemmelig substans* Ja det må jeg si, varm feedback. *går stille ut bakdøren* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 JA!!!! forhånsdsbetille tidenes flopp i DAG!! shit san, det lo jeg faktisk av. jeg tviler på at jeg gidder å bruke penger på det der, jeg har ikke en gang giddet å kjøpe the matrix enda. The Matrix? Er det første filmen du mener? Det er en av de råeste filmene jeg har sett, de to oppfølgerne er ikke sammenlignbare. Første gangen jeg så Matrix hadde jeg lyst til å se filmen en gang til med en gang. jeg må innrøme da jeg så den første gang, syns jeg også det var ganske kul, men storyen er ikke akurat revlusjonerende, Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 JA!!!! forhånsdsbetille tidenes flopp i DAG!! Subjektive folk og religion er roten til alt vondt. Jeg har forhåndsbestilt fra cdon.com Noen som vet nårtid man kan forhåndsbestille Atter en Konge? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er ikke en fnugg av orginalitet i den første .. ikke de så høyt hyllet effektene engang! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har Matrix 1, og det er en av de kuleste filmene jeg har sett. Men 2 og 3 er ikke filmer jeg løper langt for å skaffe meg. Venter til begge dukker opp på et "2 for £11.99" tilbud på play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå