Star Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hva kan jeg tenke meg for en Dell Dimension XPSb933? - p3 933mhz cpu - intel gtl+ hovedkort ( m/ rd-ram) - 128 pc800 rd-ram - 40gb wdc disk ( ny ) - gainward gf2 ti gold 64 ddr 3,8 - jensen nettverkskort ( nytt ) - Creative Live 5.1 lydkort - 12x Samsung DVD - 8x Sony Brenner - Floppy - Tunnellkjøling ( nye Papst vifter 3x) - 250w PSU ( fortron/source?) Alluminiumsforet kabinett med støydemping. Støy <---- 20db maks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 CPU, hovedkort og ram er fullstendig utdaterte og i praksis umulig å oppgradere hver for seg. (er veldig vanskelig å få tak i) Ergo bør denne maskinen få rotne på rot slik den er. f.eks som HTPC (TV og misikk-PC) eller så bør du skifte ut så store deler av den at du kan regne den som dele-PC (harddisk, skjermkort, lydkort, DVD-rom, CD-brenner og kanskje kabinettet om det er ATX) Med andre ord er det ikke mye å spare på og heller ikke mye å tjene på. Jeg tipper en drøy tusenlapp bør være rettferdig. Kanskje 2000-2500 kr med 17" CRT-skjerm, tastatur, mus, høytalere, en like gammel skriver og sånnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg