Gå til innhold

Partyticket virkelig gjort det store i år

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet i køsystemet for TG04 i flere timer, går fram i køen med par hundre plasse, går tilbake med par hundre, med andre ord jeg kommer ingen steder.

Dette er vel det mest tragisk opplegget jeg har vært borti for å selge billetter. PTN burde skamme seg for å lage verdens dårligste system for billettsalg.

Om noen vil selge meg en TG04 billett så blir jeg happy, fordi det ser ikke ut til at PTN greier den jobben.

Telcontar

Endret av Telcontar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen :

Del opp billettene på f.eks 3-5 servere.

La disse ha egne underdomener/egne steder i Norge.

La folk bestille fornøyd innen 1 time.

Legg så sammen all informasjon slik at seating kan foregå senere.

Nå skal jeg ikke si at jeg vet bedre en PTN , men akkurat nå er jeg skikkelig frustert.

De vet jo ikke hvorfor man plutselig detter 1500 plasser bakover i køen.

Kan det være så vanskelig ?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg med trygghet kan legge meg, stå opp i morgen tidlig, være på skolen, komme hjem i 4-5 tiden, vente til kvelden kommer og SÅ kjøpe bilettene mine jeg... i alle fall hvis det skal gå med denne farte her :thumbdown:

Har sittet her siden 18.00 og jeg har rykket fremover 200 plasser :wow:

Lenke til kommentar

Dette er jo litt interessant. Her snakker vi om TG, et arrangement som pleier å hanke inn hva, 3-5k deltakere? Dette burde jo ikke akkurat føre til en uoverkommelig storm når PTN åpner bestillingsdørene. Problemet her er at PTN har samme filosofi som Telenor: hvis man til enhver tid skal ha et system som skal kunne takle såkalte "worst case scenarios", så ville ikke systemet lønnet seg. I Telenor sitt tilfelle betyr det at hvis du sender en SMS-melding på nyttårsaften, så kan det ta etpar dager før mottakeren får den. I PTN sitt tilfelle betyr det at bestillingssystemet deres går ned for telling når det står på som verst.

Dette er forøvrig ikke første gangen, Partyticket er kjent for å være fullstendig udugelige når det gjelder bestilling av TG-billetter. Det var noen over som sa at man skulle tro PTN hadde lært nå, men jeg syns man heller skal rette et surt blikk mot TG-arrangørene, som betror billett-bestillingen sin til et sånt fjasefirma.

Men hvis det beroliger noen, så kan jeg opplyse om at jeg fortsatt ikke har sett noen som faktisk har KLART å bestille en billett. Så jeg tror ikke det blir utsolgt med det første :)

edit: jeg kan ikke skrive

Endret av Oracel
Lenke til kommentar

Dette er noe av det mest amatørmessige systemet jeg har vært borte i. Håper noen kverker systemet så de må gjøre alt om igjen.

Jeg kan ikke forstå hvorfor arangørene av TG gang på gang benytter seg av PTN. Hvem som helst hadde vært bedre.

Om ikke PTN gjør noe med dette så kommer det til å bli bråk.

-Chief-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...