schloemi Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det noen andre forskjeller mellom c-740 og c-750 enn: - 3 vs 4 Mpix - c-750 har blitssko - c-750 kommer med oppladbare batterier har fått i oppgave å finne et kamera til dama. Hun vil ha mye zoom og noen av bildene vil komme på trykk i et blad... har brukt et annet 3 mpix kamera før så det går bra. Vil hun være 1000 kroner mer lykkelig med et c 750 enn ett c 740? hun kommer ikke til å bruke ekstern blits og har oppladbare batterier fra før av... så tipper at det går greit med 740'en? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 C-740vil nok duge, men med 4Mpix, kan en beskjære bildene mer uten at en "taper kvalitet"... Hvis hun har litt interesse for foto, så er det jo greit å ha muligheten for ekstra blits? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg kommer sent med dette, men: C-750 har også: - Videoopptak med lyd - Fjernkontroll (har jeg allerede fått bruk for mange ganger) - Metallhus - Sikkert noe annet jeg glemmer Alt i alt var dette nok til at jeg la i et par ekstra hundrelapper, og jeg er strålende fornøyd. Men kjøp stativ! Lenke til kommentar
andreas_102 Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Du glemte: - Blitz sko Ville gått for 750 med stativ og et lite adapter og ekstra tele og få 17x Optisk zoom for rundt 1000 lappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå