benz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Internet-cafe? Gode venner? Ny dame med RASK line fra Lyse? Jobben? Flytte på nytt, med en gang( før du har pakka ut )? Ny dame uten rask linje fra Lyse, men med...., ja du vet... Prozac. Vinmonopolet (Strøket av sensuren) Lenke til kommentar
diss Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du kan like gjerne se deg om etter en ny leverandør. Jeg har flyttet mitt abonnement hos nextgentel 2 ganger, og hver gang ble jeg lovet at det ikke skulle ta mer enn 6 uker før abonnementet mitt var oppe og gå på den nye adressen. Ved begge anledningene tok det faktisk nesten 3 og en halv måned før internett var installert slik Ngt lovet. Men betaling skulle de likevel ha for hele perioden jeg var uten nett. Ble riktig nok kreditert beløpet, men det var først 4 måneder senere- og bare fordi jeg virkelig pushet dem! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Uten internet en mnd? ha lett match. Klarte meg glatt uten fra november 03 til februar 04 for min del, kjøpte ny leilighet og ngt er ikke de kjappeste til å levere... Så mitt forslag er som følger: Jobb så mye du gidder for da tenker du faktisk ikke så my på internet. Lykke til Lenke til kommentar
Jan Roger Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Du kan like gjerne se deg om etter en ny leverandør. Jeg har flyttet mitt abonnement hos nextgentel 2 ganger, og hver gang ble jeg lovet at det ikke skulle ta mer enn 6 uker før abonnementet mitt var oppe og gå på den nye adressen. Ved begge anledningene tok det faktisk nesten 3 og en halv måned før internett var installert slik Ngt lovet. Men betaling skulle de likevel ha for hele perioden jeg var uten nett. Ble riktig nok kreditert beløpet, men det var først 4 måneder senere- og bare fordi jeg virkelig pushet dem! Denne frykter jeg, da jeg har hørt om flere slike tilfeller. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er en rasistisk generalisering, man klarer seg fint uten sånne kommentarer.hadde holdt og si du kan jo bruke biblioteket. Edit: hvis han hadde sagt folk som ikke har råd til internett og pc, klarer seg jo med bibliotek eller lignende, da hadde det ikke vært rasistisk/generaliserende. also generalisring er ikke rasisisk feks man kan si Ostens folk (japanesere osv) er mere flittige enn andre folkeslag feks negere, hvite osv. Dette er generaliserende men ikke rasisisk!. At de ikke har ra til intrenett stemmer ikke for de fleste dette er snakk om prioritering noe jeg har full forstoelse for. jeg har folese at AntiRasisen har nodd so hoyt at ALT nor man snakker om raser blir sett po som rasisme! Litt morsomt at du prater om utlendinger når du selv ikke klarer å skrive Ø. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 er en rasistisk generalisering, man klarer seg fint uten sånne kommentarer.hadde holdt og si du kan jo bruke biblioteket. Edit: hvis han hadde sagt folk som ikke har råd til internett og pc, klarer seg jo med bibliotek eller lignende, da hadde det ikke vært rasistisk/generaliserende. also generalisring er ikke rasisisk feks man kan si Ostens folk (japanesere osv) er mere flittige enn andre folkeslag feks negere, hvite osv. Dette er generaliserende men ikke rasisisk!. At de ikke har ra til intrenett stemmer ikke for de fleste dette er snakk om prioritering noe jeg har full forstoelse for. jeg har folese at AntiRasisen har nodd so hoyt at ALT nor man snakker om raser blir sett po som rasisme! Litt morsomt at du prater om utlendinger når du selv ikke klarer å skrive Ø. Tror det har no at han bruker linux eller no'(er ikke sikker selv) Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) er en rasistisk generalisering, man klarer seg fint uten sånne kommentarer.hadde holdt og si du kan jo bruke biblioteket. Edit: hvis han hadde sagt folk som ikke har råd til internett og pc, klarer seg jo med bibliotek eller lignende, da hadde det ikke vært rasistisk/generaliserende. also generalisring er ikke rasisisk feks man kan si Ostens folk (japanesere osv) er mere flittige enn andre folkeslag feks negere, hvite osv. Dette er generaliserende men ikke rasisisk!. At de ikke har ra til intrenett stemmer ikke for de fleste dette er snakk om prioritering noe jeg har full forstoelse for. jeg har folese at AntiRasisen har nodd so hoyt at ALT nor man snakker om raser blir sett po som rasisme! Litt morsomt at du prater om utlendinger når du selv ikke klarer å skrive Ø. litt morsomt nor du ikke skjonner at jeg sitter med et engelsk tastatur! Endret 6. februar 2004 av billythekid Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du kan like gjerne se deg om etter en ny leverandør. Jeg har flyttet mitt abonnement hos nextgentel 2 ganger, og hver gang ble jeg lovet at det ikke skulle ta mer enn 6 uker før abonnementet mitt var oppe og gå på den nye adressen. Ved begge anledningene tok det faktisk nesten 3 og en halv måned før internett var installert slik Ngt lovet. Men betaling skulle de likevel ha for hele perioden jeg var uten nett. Ble riktig nok kreditert beløpet, men det var først 4 måneder senere- og bare fordi jeg virkelig pushet dem! Den skriver jeg under på. Venta på NGT godt over 3mnd selv. Bruk tida til noe annet fornuftig. Les en bok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå