Novec Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Danske Hardware-Test har tatt en titt på SD System nVENTIV (tidligere Prometeia) Mach II, en mildt sagt rå kjøleløsning. P4 på 4 GHz og minimumstemperatur på -55 grader er helt greit, spør du meg... Les testen på Hardware-Test.dk Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Lekkert noe slikt skulle en hatt penger til. Lenke til kommentar
dp Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Danske Hardware-Test har tatt en titt på SD System nVENTIV (tidligere Prometeia) Mach II, en mildt sagt rå kjøleløsning. P4 på 4 GHz og minimumstemperatur på -55 grader er helt greit, spør du meg... Les testen på Hardware-Test.dk -55 grader kan tas med en klype salt da temp måleren er helt rar når den passerer -30 grader. selv har jeg ca -55 grader idle på min [email protected]. tipper man har en ca -35 grader evap temp når displayet viser -55. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvor kan man få kjøpt slikt da? blir noe å invistere i etter konfen!!! Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Hva menes med akseptablet støy nivå mon tro.... Regner med at den ikke er like stillegående som vannkjøling.... Endret 8. februar 2004 av Ahagmann2000 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 -55 hmm.. ja kaldt nok det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå