Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Kjell Erik 25k (Mach II + Vapo XE min..? hehe, A64 3200+)

2. Kamerat 24.6k (Vapo PE + Vann, A64 3200+)

3. Oldman 24.4k (Mach II + vann, P4 3.0)

4. Theodor 24.2k (Luft A64 3200+)

5. dp (meg) 24k. (Mach II + Vapo XE, P4 2.4)

 

Dette er de jeg kommer på av NORSKE folk. Kan tenkes jeg tar feil.. så rop ut hvis listen min er helt på trynet.

 

PS! Alle brukte 9800Pro unntatt Theodor, 9800XT der...

Endret av dp
Lenke til kommentar

Jeg har nå med det system oppsettet som dere ser (under teksten) fått 23242p, hørte jeg kanskje ville klare mer... men timingsen på ram'n er MEGET slappe... kjøre klokken på 3-4-4-8.... Hadde score'n bedret seg dersom jeg hadde kjørt en annen ram med f.eks

2-2-2-4 (<-- et eksempel) ??

 

Kjører ikke peltier eller noen ting!!! Vil prøve å få mest med kun det jeg har nå :D

Lenke til kommentar
Jeg har nå med det system oppsettet som dere ser (under teksten) fått 23242p, hørte jeg kanskje ville klare mer... men timingsen på ram'n er MEGET slappe... kjøre klokken på 3-4-4-8.... Hadde score'n bedret seg dersom jeg hadde kjørt en annen ram med f.eks

2-2-2-4 (<-- et eksempel) ??

 

Kjører ikke peltier eller noen ting!!! Vil prøve å få mest med kun det jeg har nå :D

compare link med specs og alt i seg?

Lenke til kommentar
Klokking:

3.2 @ 3.8.....

skjermkort 506/432

ram timings 3-4-4-8

400mhz (1:1)

cpuvcore: 1.7, ddr ref.: 2.85, agp vddq: 1.6...

(skjermkortet klikket engang på nature med den klokkinga, men klarte det neste gang jeg prøvde)

med vann og bedre timings så tar du igjen meg ihvertfall!

Lenke til kommentar

Med vann og timings?? Kjører på WaterChill, og timingsene aner jeg ikke hva jeg skal prøve neste!!! da tenker jeg på volt, timingsen og 1:1 og det.... Har satt opp nytt vannsystem oppsett til 5000,- i deler som jeg skal bygge inn i mitt Lian-Li PC71 kabbis som sår alene ved siden av meg :D (hentet det idag)

Lenke til kommentar
Med vann og timings?? Kjører på WaterChill, og timingsene aner jeg ikke hva jeg skal prøve neste!!! da tenker jeg på volt, timingsen og 1:1 og det.... Har satt opp nytt vannsystem oppsett til 5000,- i deler som jeg skal bygge inn i mitt Lian-Li PC71 kabbis som sår alene ved siden av meg :D (hentet det idag)

å fy heite.. så ikke at du hadde vannkjøling.. hehe..

 

edit: kan jo prøve 2.5-3-3-7..?

Endret av dp
Lenke til kommentar

Hehe... Men det er kun orginal deler! :D Men nye vannkjølinga tror jeg blir endel bedre :D Men, har du noen forslag til timings og volt til den timingsen??? (kan om nødvendig modde HK'et) vil klare MAX ytelse av mitt system :D Er det mulig å være blant norges top 5 eller top 10?? Hehe... (godt mulig jeg er optimistisk men men :) )

Lenke til kommentar
Hehe... Men det er kun orginal deler! :D Men nye vannkjølinga tror jeg blir endel bedre :D Men, har du noen forslag til timings og volt til den timingsen??? (kan om nødvendig modde HK'et) vil klare MAX ytelse av mitt system :D Er det mulig å være blant norges top 5 eller top 10?? Hehe... (godt mulig jeg er optimistisk men men :) )

du kan modde vdimm som jeg har gjort. da får du ca 3.2-3v inni rammen hvis du vil.

Lenke til kommentar
dp, det var ****** en GOD gudie! det skal du ha for! :D Alt funker fett hos deg?? Står de 3.2v og slikt i bios da eller står 2.85 og slikt fortsatt... du kjører på en 50K potmeter??

funker fint hos meg ja.. du må dog måle spenningen hele tiden mens du vrir på potmeteret.. og ja jeg bruker 50k.

 

2.85v i bios = 3.25v

2.75v i bios = 3.15v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...