Finzac Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 har et pinnacle studio pctv-kort som jeg kjører sammen med winxp. (utfra egne erfaringer sålangt skjønner ikke pinnacle-folka seg på drivere...) tv-softwaren henger seg annen hver gang jeg skal starte det og ved avslutting ved noen tilfeller - men nok om det... tok akkurat opp simpson-episoden fra tv3 og hele vrælet hang seg akkurat da jeg stoppa opptaket. prøvde å kjøre avi-fila etterpå, men får bare melding om at fila eller mappa er korrupt. (det er vel en ending-instruks på sånne filer, regner jeg med) finnes det en måte jeg kan få gjort fila brukelig på? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har et program som heter divxFix det er et bra program, men husker ikke hvor jeg fant det. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Som nevnt, divfix.. http://www.doom9.org/software.htm#editing Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Eller VirtualDub som du kan gjøre mye mer med. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 har prøvd både divxfix og virtualdub nå, men får bare feilmelding: "...file is corrupted and unreadable..." ser dårlig ut det her. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 hehe... det var ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til. kjørte scandisk (fra winme oppstartsdiskett :smile:) og fikk spørsmål om jeg ville fikse fila var ikke verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå