Echosiren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 noen som vet om noen sider som har testet denne mobilen ? (utenom amobil og mobile-review) leter sårt ettert bilder som sammenligner denne mobilen med andre... Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 tenk 2 ganger, og les på andre poster hva jeg har skrevet før du kjøper denne.... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 det med logoen greier jeg meg fint uten... javaspill har jeg ikke noe nytte for.. gif. animasjoner, who cares... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 noen som vet om noen sider som har testet denne mobilen ? (utenom amobil og mobile-review) leter sårt ettert bilder som sammenligner denne mobilen med andre... DIN TELEFON har en... Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 tenkte litt på java programmer også... Forresten ikke muligheter for å sende eller motta bilder med infrarød fra andre telefoner... Denne telefoner er skikkelig UKOMPITABEL... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 noen som vet om noen sider som har testet denne mobilen ? (utenom amobil og mobile-review) DinSide.no har også en test av denne telefonen. Søk ellers litt rundt i forumet etter G5400 og les erfaringer i prisguiden. Begynner å bli en del som har denne telefonen nå og de aller fleste som eier den er fornøyd. Dog er det alltid noen spesifikasjonsnerder som mener at den ikke er noe bra kjøp pga java-varianten på telefonen og litt annet småplukk. Tror du vil finne at de fleste som bruker telefonen synes den er et godt kjøp likevel. Jeg er i alle fall veldif fornøyd med den. OBS OBS! Om noen forsøker seg på å komme inn i fabrikkmenyen så ta backup først! Om en trykker på gjenopprett fabrikkinnstilling så spør den ikke om bekreftelse før den gjør det! Det fikk jeg selv smertelig erfare her om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå