Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 noen som har noen forlag? begyner å bli desperat Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 har ingen forslag nei lurer på hva jeg skal gjøre selv..vuderer en dusj men tør ikke.. så jeg sitter nok her og leser ting på forumet...kjedelig.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Så litt på star wars. Men det betyr at jeg må forlate pcn. Så tørr ikke det mer. Får vel spille litt wc3. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 har bland annet vært på bandøvelse i mellomtiden. tror jeg rekker å spille inn og selge første plata vår til gull før dette er ferdig Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Driver og lager en time for time logg med webcamen Er i grunn ganske fornøyelig. Skriver ogsåenliten Logg til vært bilde Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hehe nice! en slags "mens vi venter på ptn" -timebok. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) lover og publisere den.... Den begynner og bli en "klasse for seg" Endret 2. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 nice...det kan bli morro:D Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hmm..ingen ting å gjøre..leser de samma inlegga MANGE ganger..begynner og bli trøtt..går en del cola de neste timene..... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 oppdatereing 00:00 6 timer gått sett litt på tv og south park. spilt mere gitar og seff rykka 500 plasser tilbake Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 la oss holde "tg billett" så aktivt som mulig Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er så tragisk, det jeg har gjort de snart 6 timene jeg har ventet er... sitte å tabbe frem og tilbake fra hw.no til ptn, og loke rundt på alle tg kanalene på efnet og snakka dritt om ptn Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Da har vi 2 noe til felles Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 er det mange bills igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå