fradals Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hallo Har gått til anskaffelse av NY tlf men er dypt skuffet... Da jeg skulle laste ned bilder og spill fra wapen støttes ikke denne tjenesten , men er det noen som vet om det finnes en muliget for å låse opp sperren på java programet på denne tlf??? Eventuelt om det finnes noen sider på nettet som har div program som det går ann å bruke på denne???? Kom med svar til en som lurer.... Lenke til kommentar
fradals Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Nytt spørsmål når det gjelder denne! Finnes det noen måte å fjerne opratørlogo på???? Finnes noen med en maken tlf som vet litt mere en meg? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvor fra prøvde du å laste ned java da? Har lastet ned via WAP på 7100 jeg, uten problemer Finnes neppe noen som tilbyr javaspill til denne mobilen enda, så det eneste man finner er nok på midlet.org og slikt. Lenke til kommentar
fradals Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 HALLO Jeg prøvde å gå inn på forskjellige sider på wap Djuce og mms med nrk og div..ingen ting virker, får beskjed om at tjenesten ikke støtter denne tlf.... Vet du hvordan man fjerner opratølogoen på denne?? Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Hei! Jeg har også prøvd å fjerne operatørlogoen - noe jeg har funnet svært vanskelig. Litt kjipt det ja... Når det gjelder nedlastning av java til LG G7100 så går altså ikke dette an. Man kan kun bruke de programmene som ligger på CD'n. Det burde du ha undersøkt nærmere før du gikk til anskaffelse av telefonen vettu, fradals (ettersom det virker som om java er viktig for deg og noe som du bruker relativt mye). Selv var jeg fullstendig klar over dette, men jeg bruker ikke java spill/programmer, så jeg klarer meg bra Hilsen meg. Endret 3. februar 2004 av Friedrich II der Grosse Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjøpte akkurat G5400 og er også skuffet over dette... Jeg sendte mail til boomi.net ("logo"spesialist) og de sa at det ikke var mulig å fjerne denne.... Men det må da vel kunne gå ann å gå inn i noen service meny eller noe ?? Java er det også en dum sperre på ja... En annen ting... Får du lagt inn *.gif animasjoner ?? Jeg får ikke det heller... Det er D U M T! Den har jo mere en bra nok maskinvare til det... Og en annen ting.. Det finnes jo gif fra før der... man kan bare ikke legge inn egne.... Synes egentlig LG har tabba seg litt ut i debuten.... På en annen side så har de jo VELDIG bra design da... Både "utenpå" og "inni" ... Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har leitet etter en slik meny (for å fjerne logoen) i mange uker nå. Enten så går det ikke an, eller så er jeg evneveik Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Java er det også en dum sperre på ja... Er vel egentlig ikke noen sperre, men mer det at ingen har lagd noen javaspill til denne mobilen enda. Lenke til kommentar
fradals Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Enig at den er pen å se på og brukervennelig, men det er rart det ikke kan gå ann å få til en tlf som har "alt"..... trodde nesten denne hadde det men der tok jeg feil.. Tlf er snart for gammel alikevel når Edge og UMTS kommer om litt! =) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Java er det også en dum sperre på ja... Er vel egentlig ikke noen sperre, men mer det at ingen har lagd noen javaspill til denne mobilen enda. Jo... Man kan bare laste ned LG-godkjente ting til den... Lenke til kommentar
fradals Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Vet noen om noen sider som kan brukes så kom med dem.... Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når man kjøper telefonen får man med cd, som inneholder javaspill og ringetoner... er ikke det riktig da? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Når man kjøper telefonen får man med cd, som inneholder javaspill og ringetoner... er ikke det riktig da? Men de spillene blir man lei av før man har sett navnene deres... De er utrolig kjipe... Lenke til kommentar
fradals Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Noen som vet om det er mulig å bruke hyøtalende ved samtaler på denne??? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Noen som vet om det er mulig å bruke hyøtalende ved samtaler på denne??? Ikke mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå