John Kr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg er sjokkert hva enkelte kan legge ut av opplysninger om HW.no i andre Forumer. Dere i ledelsen i HW.no bør se på dette. Kan opservere at dette gjelder våre medlemmer. Link: http://www.itpro.no/supportforum.php?showt...t=0entry83545 Endret 2. februar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er det en tråd om under "internett". Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Dersom det stemmer så bør denne tråden stenges raskt og eventuelt slettes Endret 2. februar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg. Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 22:33) Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no Profesjonelt? Altså holde helt og holdent kjeft om noe som de vil diskutere bare fordi de er admin'en? TULL Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Lautsprecher @ 02/02/2004 : 22:38) QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 22:33) Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no Profesjonelt? Altså holde helt og holdent kjeft om noe som de vil diskutere bare fordi de er admin'en? TULL yupp blir vel mer profesjonelt det, men som jeg sier så er dette et folkelig forum der alle kan si hva de vil, derfor sier jeg at det er helt ok at moderatorer utveksler sine meninger Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En admin må da kunne si sin personlige mening uten og tale for hele hw.no Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Seriøst, den tråden på itpro var ekstemt lamed. bfisk Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 21:33) Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? men dette er da et forum som er for alle så det å sensurere overskrifter fordi de er useriøse er vel ikke så viktig synes jeg.Men klart Kvalito har mistet mange kunder som følge av alle innleggene på HW.no Og så? Skal vi begynne å sensurere brukere/adminer som sier noe negativt om ett firma? Det blir for dumt, om firmaet er seriøst magler det sjelden på brukere som hopper til dets forsvar, det er jo meningsløst å beskylde hw.no for å være "ute etter" kvalito, bare fordi noen enkeltbrukere uttaler seg. Forøvrig er vel banningen av "reklame-sniker" en gunstig ting. AtW Lenke til kommentar
HEE Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 de må jo vite at et forum består av MANGE og ikke bare en persjon og at admins og brukere kan for ha samme mening. Lenke til kommentar
larsr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg er objektiv, har ingen som helst erfaring med Kvaliko! Jeg synest hele diskusjonen er tåpelig! Hvor blir det av: kunden har alltid rett!? Selvsagt er det folk som skriver i frustrasjon. Jeg hater at ting ikke fungerer som reklamert, jeg hater at ting ikke blir levert når det skal. Uansett om det er hos en web butikk, en bredbånds leverandør, når telefonen er ute av drift, når ikke abonemanget på mobilen min funker eller hos møbel forhandleren. Og jeg mener at når du som kunde er villig til å legge igjen tusenvis av kroner for en tjenste/produkt, skal leverandøren få lov og leve opp til det de reklamerer for! Det er en natrulighet det er flere missfornøyde som sier i fra enn de som faktisk har fått produktet de bestilte. Jeg klager på butikken hvis jeg kjøper poteter som er råttene, men jeg sier ikke: "sjit bra poteter" hvis potetene er sånn som jeg regner med at de skal være. Kanskje jeg roper hurra hvis jeg betilte 1 kg poteter og faktisk får 2kg, og forteller naboen at de må handle poteter på spar. Jeg har liten tro på at folk her sensurer innlegg uten grunn, da hadde bruker som meg sjøl reagert. Det har skjedd mer enn en gang at moderatorer har måtte forsvart stenging av tråder og sletting av innlegg. Jeg må si ifra det jeg har lest her at jeg kommer til å holde meg vekk fra Kvaliko i fremtiden. For så uprofesjonelt og tåpelig som dem opptrer her har de ingenting med mine penger å gjøre. Må du krangle for fine poteter, ja så gå på rimi, og si det til naboen(moderator eller ikke)!! LaRS Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Måtte bare logge meg inn for å svare på disse anklagene. (homeristheman) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Brukerne av et forum må jo ha lov til å si hva de mener om varer og tjenester, så lenge det ikke går på privat personer. Dersom Kvalito er ett seriøst firma, burde de heller se på hva folk klager over, og hva de kan gjøre for å forbedre seg. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (jorgenindahouse @ 02/02/2004 : 23:26)Måtte bare logge meg inn for å svare på disse anklagene. (homeristheman) Det er bra, de trenger å settes på plass! Når man leser noen av innleggene til f.eks. exchange kan man virkelig begynne å lure (han sitter nok _veldig_ lenge oppe om natta med all den infoen han graver frem): http://www.itpro.no/supportforum.php?showtopic=12568 Driver forumbrukerne en intern krig mot HW-nettverket, eller? Føler ikke at dette slår den andre veien. Kan være enig i at HW ikke bør "reklamere" for 40 000 brukere, men kan ikke si dem har gjort det heller da. PS amins: Ikke bli subjektive nå, dere har tross alt ikke meninger. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg er også objektiv, siden jeg ikke har noen som helst erfaring med Kvalito. Etter at jeg hadde sett prisene deres, ville jeg i hvert fall ikke ha..... Har jeg rett til min mening? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har exchange noe positivt å si om Hw.no i det hele tatt? Virker som han har noe imot HW.no ja. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 /me eide akkurat exchange: http://www.itpro.no/supportforum.php?showt...t=0entry83679 Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Alastor @ 03/02/2004 : 00:25) /me eide akkurat exchange:http://www.itpro.no/supportforum.php?showt...t=0entry83679 Helt sjef Alastor, helt sjef Lenke til kommentar
bruno Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Admin'c @ 02/02/2004 : 22:33) Et nytt synspunkt dette her, kanskje hw.no burde oppføre seg selv mer profesjonelt? Der er jeg enig med deg, for å ta et eksempel, i tråden om Østbydata kommer en av administratorene på banen med sine mistanker om at feilprisingen var gjort med hensikt for å få billig reklame. Når en administrator kommer med innlegg av den typen vil jeg ikke kalle dette profesjonelt, og jeg kan heller ikke forstå at databransjen vil samarbeide med hw.no. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 exchange klarer og holde en saklig tone en liten stund, helt til slutten på innlegget der han hevder at kvalito kan gå til sak mot hw.no. tullball, virker nesten som om han jobber for kvalito, slikt må jeg bare svare på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg