PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Men, back to topic Du husker vel den knappen som heter "Edit", gjør du ikke det? Bumbing er forresten ikke lov... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Men, back to topic OK. Denne siden minner meg om sent på 90-tallet, da du ikke hadde noe å stille opp med dersom du ikke hadde et hi-tech design med en 3D-sphere. Det var for 5 år siden. Føler liksom denne stilen er oppbrukt, som arve sier. Rotete så det holder, og de forskjellige elementene har ikke så samme stil som det de burde. Billig wannabe-3D grafikk som ikke funker for meg i det hele tatt, desverre. Grafikken inneholder også forøvrig en del bugs. Det ser ikke ut som de forskjellige delene har noe med hverandre å gjøre, når de ikke er mer sammenbygget enn det de er nå. Den header-tingen med "impulsia" inni, var rett og slett vond. Mulig jeg er meget kritisk nå, men det er ikke helt min dag i dag. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Men, back to topic OK. Denne siden minner meg om sent på 90-tallet, da du ikke hadde noe å stille opp med dersom du ikke hadde et hi-tech design med en 3D-sphere. Det var for 5 år siden. Føler liksom denne stilen er oppbrukt, som arve sier. Rotete så det holder, og de forskjellige elementene har ikke så samme stil som det de burde. Billig wannabe-3D grafikk som ikke funker for meg i det hele tatt, desverre. Grafikken inneholder også forøvrig en del bugs. Det ser ikke ut som de forskjellige delene har noe med hverandre å gjøre, når de ikke er mer sammenbygget enn det de er nå. Den header-tingen med "impulsia" inni, var rett og slett vond. Mulig jeg er meget kritisk nå, men det er ikke helt min dag i dag. --> enig med at innholdet i banneren er litt click and go....skal gjøre noe bedere der. --> Jeg tenkte jeg skulle legge en slange på andre siden av headeren som omfavnet designet. --> men etter den kritikken lurer jeg på om det er startover.... --> tjcombo ga den en 5er ???? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 at tjcombo gav den en 5er betyr at han er n00b Neida, men smak og behag. Sjøl meiner eg den stilen din er veldig oppbrukt og pre-millennium-stil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ...og pre-millennium-stil DET var ordet! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Denne siden minner meg om sent på 90-tallet, da du ikke hadde noe å stille opp med dersom du ikke hadde et hi-tech design med en 3D-sphere. Det var for 5 år siden. Føler liksom denne stilen er oppbrukt, som arve sier. Rotete så det holder, og de forskjellige elementene har ikke så samme stil som det de burde. Billig wannabe-3D grafikk som ikke funker for meg i det hele tatt, desverre. Grafikken inneholder også forøvrig en del bugs. Det ser ikke ut som de forskjellige delene har noe med hverandre å gjøre, når de ikke er mer sammenbygget enn det de er nå. Den header-tingen med "impulsia" inni, var rett og slett vond. Du har skjønt det, mann! Enig i hvert punkt. Vil gjerne putte på at det egentlig ser særdeles freewebs.com ut. Ikke helt min stil, men freewebs er det første jeg finner på når jeg så den. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Startover? Mitt forslag vil være å ta utgangspunkt i det OPPSETTET du har brukt, men du har fremdeles et helt hav å gå på når det gjelder grafikken. Og så må du for all del få en helhet i det, dvs at det faktisk SER UT som elementene hører sammen. Lykke til! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Startover? Vi ser alle du har evnene når det gjelder grafiske elementer. Jobben din er stort sett å sette det sammen på en måte som gjør at alt passer sammen. Sats på standard-oppsett som utgangspunkt, altså: behold oppsettet. Fyrr løs med den ville grafikken din, men sørg for helheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå