Arve Systad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Bedre, men fremdeles litt for tutorial-ish på en måte. Litt for masse billige effekter overalt. Få iallefall en form for border rundt menyen og innholdet... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Bedre, men fremdeles litt for tutorial-ish på en måte. Litt for masse billige effekter overalt. Få iallefall en form for border rundt menyen og innholdet... Ikke brukt tutorials nei.. Hva er det som er "billig" nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Mulig du ikkje har brukt tutorials, men det ser likevel litt sånn... "fort gjort for å bli ferdig med et ok resultat"-ut på en måte.... Sida er ikkje på noken måte stygg, men litt for standard og "oppbrukt". Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 oppbrukt....hmmmm, det var noen som sa ******** bra fantasi. Oppbrukt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Idèen er god den, men utførelsen kan gjørast bedre.. Beste råd eg kan gi deg er; Prøv deg fram! Miks litt med farger og former,og sjå ka du ender opp med Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Takk for tipset Noen flere som kan komme med synspunkter? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Synes den fortjener en 5'ers SWEEEEEET! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 takk.... Hva var det som var bedere, eller eventuelt dårligere Lenke til kommentar
Compac Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Syns den var kanon digg jeg!! Skulle ønske jeg kunne lage slike sider. Bare noen spørsmål: - Har du tenga den i Photoshop? - Hvilket web prog bruker du til publisere denne typen side? - Tar det lang tid å sette seg inn i photoshop for å mestre å lsge noe slikt som du har laga? Compac Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Syns den var kanon digg jeg!! Skulle ønske jeg kunne lage slike sider. Bare noen spørsmål: - Har du tenga den i Photoshop? - Hvilket web prog bruker du til publisere denne typen side? - Tar det lang tid å sette seg inn i photoshop for å mestre å lsge noe slikt som du har laga? Compac Hei. --> Jeg har gjort det i photoshop --> Jeg bruker Dreamweaver MX 2004 hvor jeg skriver php. --> Jeg har sutten VELDIG mange timer med photoshop opp i gjennom. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Lager en ny link jeg Her Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 - Tar det lang tid å sette seg inn i photoshop for å mestre å lsge noe slikt som du har laga? Nei. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 - Tar det lang tid å sette seg inn i photoshop for å mestre å lsge noe slikt som du har laga? Nei. Det kommer vel ann på hvor flink man er til å lære seg ting, men jeg vil ikke tro at det tar så veldig lang tid. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 har du no kritikk om endringene PoleCat Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 nei du trenger ikke å sitte veldig lenge nei Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 For det første. Se over innleggene dine. Der finner du en knapp som ser slik ut; Trykk på den neste gang, i stedet for å spamme din egen tråd. Dessuten kan det være greit å quote, slik at vi vet hvem du svarer. Takk. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 For det første. Se over innleggene dine. Der finner du en knapp som ser slik ut; Trykk på den neste gang, i stedet for å spamme din egen tråd. Dessuten kan det være greit å quote, slik at vi vet hvem du svarer. Takk. Sorry for det Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Men, back to topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå