rogbiff Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei alle sammen...har akkurat mekka sammen et nytt design, uferdig though.... Tenkte jeg skulle spørre dere før jeg bruker mer tid på det Det er fortsatt lille latterlige home.no jeg hostert med....er de blitt bedere igjen eller? Vel....Det er nå så. Her er designet. Det er i bildeform, og ipsum lipsum er ikke på palss ville ikke kode før jeg har fått litt "kritikk". Takker på forhånd for alle innlegg Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Helt greit det. Men skal du ha en knapp til der elelr skal det være en åpen plass på menyen der? Kanskje gjøre et eller annet rundt der du skal ha teksten, eller jeg er ikke sikker før jeg får sett hvordan det ser ut med tekst, men det er en start ihvertfall... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Foresten, fet banner! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Foresten, fet banner! takk Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Er det noen flere som kan komme med litt kritikk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tja, greit nok, men ALT for mye "dingsebomser" og wannavefancy effekter osv. Litt billig, spør du meg... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 har potensiale denne,, er litt usikker på hvordan de tvinne-sakene kobles til boxen med header tho litt hyper-kill kansje,, men uansett, keep it up Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Litt stilig header, men tror den mørke bakgrunnsfargen tar vekk en del av effekten Menyen så litt rar ut. Er liksom plass til en fjerden menyknapp som ikke er der. Tja, det var i grunn ikke så altfor mye negativt om siden. Men sleng på litt tekst, meny og en mouseovereffekt når du har kodet ferdig, så blir det litt enklere å se helheten. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Tja, greit nok, men ALT for mye "dingsebomser" og wannavefancy effekter osv. Litt billig, spør du meg... Er dette et startover prosjekt? Hvilke dinsevomser bør jeg kutte ut eller endre Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Nå har jeg gjort bakgrunnen lysere... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Nå har jeg endret noen småfeil som følge av BG endring Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Siden så ganske high-tech ut.. *tommel opp* Kanskje en ide og skape en litt opplysende logo? Synes da siden så litt mørk ut.. Men ellers drit bra! Kutgw! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Så grei ut, men hva med å prøve å fikse overgangen fra "tvinningen" til header-klossen litt smoothere... den er liksom litt hard! sleng inn den fjerde menyknappen også du, så ser vi bedre hvordan menyen blir... sleng inn litt Lipsum, så vi får se hvordan siden ser ut med innhold... Stå på; kan bli bra den her! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Må si at du har jævelig bra fantasi, men du må bare finpusse enkelte ting i grafikken for å få det til å se *PRO* ut! *Sweeeeet stuff* Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Syntes kansje at teksten på knappene var litt.. uklar? muliggens det som er bak teksten som HalTan så elegant kalte ""dingsebomser" og wannavefancy effekter osv." Kansje teksten i banneren ble litt mørk? just some thoughts.. Ellers: nice! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tja, greit nok, men ALT for mye "dingsebomser" og wannavefancy effekter osv. Litt billig, spør du meg... Er dette et startover prosjekt? Hvilke dinsevomser bør jeg kutte ut eller endre Ikke startover nei Som tjcombo sa så har du ******* god fantasi, likte spesiellt hvordan headeren "twirler" inn i de to linjene, lekkert gjort. Synes du skal fjerne det gule "lynet" i headeren, ekstremt uleekkert (xenofex? fy ), samt bakgrunnsteksturen du har brukt på "impulsia", ikke noe særlig i det heletatt. Knappene er heller ikke noe å skryte av, rotete og står ikke til resten av designet. "Innholdet" i twirlen må byttes ut, kanskje med en enkel, stilren logo, ikke noe "wannabe-fet-effekt-greier". Fjern diverse standardfargede outerglows. Siden trenger også en footer. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Likte 3D-greiene i venstre del av headeren, men der stoppa det, gitt! Høyre del vlir skuffende og ser ut som rip fra en side om elektronikk fra '95. Samme med menyen, og overskriftene til boksene. Dessuten er det litt jaggete i kantene enkelte plasser. Penpen idè! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Layout --> Grafikk --> Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Takk for tipsene .. Jeg er tilbake når jeg har behandlet dem. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Hei! Nå har jeg gjort noe: --> Endra innholdet i twirlene --> Endra teksten i boksene --> Foreløpig bare fjerna menyknappene(, kommer senere) --> Gjort ting "smooth-ere" --> Endra rammen og innhold i banneren (håper dette ikke er 95...rip, hehe) --> Laga bedere overgang mellom banner og twirlene. Det er det jeg har gjort til nå. Fortell meg hva dere synes om endringene Etter endring ser det slik ut Før endring så det slik ut Takker for alle innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå