lysbryter Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En ting. Hvorfor liker dere en side bedre enn den andre? Det har jo noen av oss sagt iallfall: Vi liker den glatte siden best, nettopp fordi den er glattest! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ps: Alle Logitech musene over Mx300 SUGER.Måtte bare få det ut, sry to Logitech fans. Mx300 = Progamer mouse Og jeg må bare få ut følgende: Smaken er som baken.... Jeg er fantastisk fornøyd med min mx700. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den grove med MX500, har prøvd den fine også men den fallt ikke i smak gitt. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg bruker den fine siden på min Func Surface 1030 musematte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Synes den fine sida er glattest men dårligere nøyaktighet =/ Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 fine...dual optical... <- Akkurat det samme Samma her. Den beste av alle sammen Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Den fine sida, synes den "knudrete" er ubehagelig for huden, men den er jo litt pirrende Endret 3. februar 2004 av cremaster Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Grov side med intelli 3.0. Har også bølgekant på gummimatta der jeg har hatt håndleddet. Plager meg ikke spesielt da den fremdeles ligger flat når jeg har plata oppi.... Den grove siden gir minst motstand på musa for min del, og derfor bruker jeg den siden. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 fine...dual optical... <- Akkurat det samme Samma her. Den beste av alle sammen jøss.. trodde jeg var den eneste! samme her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå