Windoge Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg bruker personelig grov. Den fine siden er dårlig på min Logitech mus. Hva med dere? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fin. Intellimouse Explorer 4.0 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den smoothe, logitech mx300 her (storfornøyd).... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 grove, mx300 = Ownage!! Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) den gråve, MX500....eier den fine siden har for lite motstand på min MX500 Endret 2. februar 2004 av Krø||e Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg bruker den fine siden. har MX500 og scatez, det kunne ikke vært bedre Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 den GROVE MS Wireless IntelliMouse Explorer DIGG! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 grov med intelli 3.0 killerkombo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Wow, her er det helt 50/50 delt smak Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Wow, her er det helt 50/50 delt smak kommer ann på musa... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 fine...dual optical... <- Akkurat det samme Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trodde meningen var at den grove var til musekule og den fine til optisk jeg... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Trodde meningen var at den grove var til musekule og den fine til optisk jeg... motsatt, trodde jeg nå i alle fall. -Best å holde seg der isen er tykkest edit: pen postcount jeg har (t)610 weee Endret 2. februar 2004 av So Lenke til kommentar
hiorth Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg bruker den grove side for den er best InteliMouse 4.0 vertical Scroll.....Også Best Endret 2. februar 2004 av hiorth Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Trodde meningen var at den grove var til musekule og den fine til optisk jeg... motsatt, trodde jeg nå i alle fall. -Best å holde seg der isen er tykkest edit: pen postcount jeg har (t)610 weee Det virker jo IKKE logisk. Det er jo mest logisk at museballen trenger mer motstand enn ei optisk mus. Og skal en bruke iceskatez og må mest mulig glatt surface må en jo bruke den glatte siden. Edit: Jeg bruker forresten MX700 på fUnc-matta mi. Fine siden ja. Endret 2. februar 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Den den glatte sida på min mus så blir musa veldig upresis Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trodde meningen var at den grove var til musekule og den fine til optisk jeg... motsatt, trodde jeg nå i alle fall. -Best å holde seg der isen er tykkest edit: pen postcount jeg har (t)610 weee Det virker jo IKKE logisk. Det er jo mest logisk at museballen trenger mer motstand enn ei optisk mus. Og skal en bruke iceskatez og må mest mulig glatt surface må en jo bruke den glatte siden. ehh hmm: trodde en optisk mus trenge en litt ru overflate for å lettere lese om den beveget seg jeg jeg kan da selvfølgelig ta feil. Dessuten får en kule i en kule mus mer "grep" på matte om du bruker den glatte Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Trodde meningen var at den grove var til musekule og den fine til optisk jeg... motsatt, trodde jeg nå i alle fall. -Best å holde seg der isen er tykkest edit: pen postcount jeg har (t)610 weee Det virker jo IKKE logisk. Det er jo mest logisk at museballen trenger mer motstand enn ei optisk mus. Og skal en bruke iceskatez og må mest mulig glatt surface må en jo bruke den glatte siden. ehh hmm: trodde en optisk mus trenge en litt ru overflate for å lettere lese om den beveget seg jeg jeg kan da selvfølgelig ta feil. Dessuten får en kule i en kule mus mer "grep" på matte om du bruker den glatte Vi har nok forskjellige oppfatninger her. hehe. Har ikke en gang prøvd den ru sida før etter at jeg leste denne posten jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå