Quasam Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har kjøpt en palomino xp 2000+ prosessor. 1,67GHz og 266FSB noen som vet om et hovedkort til den som takler SD-ram? Jeg har to corsair xms moduler jeg gjerne skulle ha brukt. Er det noen som har erfaring med overkolokking av denne prosessoren? vh. Andreas Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Har denne prosessoren selv. Er ikke noe særlig til overklokker, klarte 1813 mhz før den nektet å starte. Hadde jeg puslet litt til så hadde den sikkert klart litt mer. Angående hovedkort, du må bare lete på de forskjellige webshopper, sd ram er helt ute nå så om noen fører sd ram kort lengre vet jeg ikke. Selv har jeg ett K7t turbo 2 kort som bruker sdram, kan sikkert få kjøpe deg og rammen visst du er interessert. Edit: kan legge til at jeg har funnet micro atx kort, men det er vel ikke det du er ute etter? Endret 2. februar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Elitegroup har et bra hovedkort med både sdram og ddr slotter på samme hovedkort.Multicom har solgt det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tryner vel helt på dete, men pcn vil ikke bli brukbar uten ddr ram. Anbefaler deg å kjøpe 512mb noname i stedet for å dille rundt med sdram Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg vet at det er mye å vinne på å bytte ram, men nå har det seg sånn at jeg vil bruke minst mulig penger, og hvis jeg får tak i et hovedkort til 3-400 kroner så satser jeg på det. hjelp meg! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette hk støtter både sdr og ddr ram, har hatt det selv en gang og var veldig godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Microstar KM266 har både SD od DDR slot. Sikkert andre også, men kommer ikke på fler i farten. Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Til lord linus. Tusen Takk for supert detektiv arbeid. kort er nå bestilt! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeg har kjøpt en palomino xp 2000+ prosessor. 1,67GHz og 266FSB noen som vet om et hovedkort til den som takler SD-ram? Jeg har to corsair xms moduler jeg gjerne skulle ha brukt. Er det noen som har erfaring med overkolokking av denne prosessoren? vh. Andreas Jeg anbefaler at du kjøper ECS K7S5A Pro som fortsatt selges av Multicom: http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...VarerSokRes.asp Hovedkortet er en oppdatert versjon av ECS K7S5A som ble berømt for sine veldig gode overklokkingsevner for Athlon XP (266FSB), og støtter både SDRAM og DDR. For mer om disse hovedkortene så se her: http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultim...?ubb=forum&f=35 Endret 3. februar 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå